AccueilAccueil  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Besoin d'un coup de main pour t'intégrer ?
Clique ici pour trouver un parrain et relever les défis du nouveau !
Le forum a besoin de vous
N'oubliez pas de voter autant que possible.
Le Deal du moment : -35%
Pack Smartphone Samsung Galaxy A25 6,5″ 5G + ...
Voir le deal
241 €

 ≈ l'horloge parlante

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1 ... 33 ... 62, 63, 64 ... 67 ... 71  Suivant
AuteurMessage
Scarlett Bridgers
Scarlett Bridgers
le masque de verre
le masque de verre
Présent
ÂGE : 31 ans | 12.01.93
SURNOM : Au travail, la plupart des gens l'appellent Bridgers. Sa mère l'appelerait Arabella, son prénom de naissance, si elles étaient encore en contact.
STATUT : Célibataire et peu intéressée à l'idée d'investir une relation. Elle aime les femmes mais trouve que le sexe est un bon outil de persuasion avec les hommes.
MÉTIER : Fondatrice de Tried & True, une agence de relations publiques, qui lui a valu un profil dans le prestigieux Forbes 30 under 30.
LOGEMENT : Une villa au 212 Beachcrest Road. La porte du jardin arrière mène directement à la plage où Scarlett va surfer quasiment tous les matins. Ruben, colocataire imprévu, occupe régulièrement l'une des chambres - parfois celle de Scarlett aussi mais promis, ils ne font que dormir (oui, oui, vraiment).
≈ l'horloge parlante - Page 63 C6ea827a75a4083c8909458900fc284437bd74a0
POSTS : 503 POINTS : 640

TW IN RP : Manipulation, addiction (d'un parent), précarité, abus sexuels sur mineure, sexe, parentification, homophobie, ptsd.
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : (fake) red hair don't care ♤ self-made woman, alumni du Forbes 30 under 30 ♤ accepte toutes les affaires sauf les scandales de violences sexuelles ♤ observatrice, manipulatrice, rusée, solitaire ♤ n'a jamais été ivre et ne consomme aucune drogue ♤ a quitté son Londres natal à 18 ans et n'y a jamais remis les pieds ♤ éthique de travail en béton, éthique de vie très flexible ♤ a un petit tatouage d'un cœur en barbelé sur le bras, vestige de ses 18 ans, qu'elle adore critiquer mais n'a jamais fait effacer ♤ collectionneuse d'art et d'aventures sans lendemain
DISPONIBILITÉ RP : Je ne suis pas disponible
CODE COULEUR : Scarlett s'impose en #9933ff
RPs EN COURS : Sloane 12Ruben 09Swann 05Ambrose 02Kate 01Lincoln 01Lena 01

≈ l'horloge parlante - Page 63 93af6ad01a958132d31efc2525c3f552ce468c5e
SLOANE ♤ 'cause i'm no good at givin' up control, are you worried that i might find something wrong? 'cause i'm worried that i won't, but if control is my religion, then i'm headin' for collision

≈ l'horloge parlante - Page 63 B585ad87c0c8d2b1721b7fa1b3d59959a1d5111c
SWANN ♤ now it's getting quiet here, now it's getting blue, and this, baby, ain't no fair, taking up my youth, you've been telling me some lies, I be thinking it's the truth, but I see it in your eyes, the things that you do

≈ l'horloge parlante - Page 63 Ad640d37e0302c723ab6681d6302639054e33baa
RUBEN ♤ you say that we'll just screw it up in these trying times, we're not trying, so cut the headlights, summer's a knife, i'm always waiting for you just to cut to the bone

RPs EN ATTENTE :
≈ l'horloge parlante - Page 63 Vh2Ft5T

RPs TERMINÉS : Sloane 01 Sloane 2 Sloane 03 Sloane 04 Sloane 05 Sloane 06 Sloane 07 Sloane 08 Sloane 09 Sloane 10 Sloane 11Ruben 01 Ruben 02 Ruben 03 Ruben 04 Ruben 05 Ruben 06 Ruben 07 Ruben 08Swann 01 Swann 02 Swann 03 Swann 04Jo 01 Jo 02 Jo 03 Jo 04 Jo 05Rory 01Stella 01Ken 01Jiyeon 01 Jiyeon 02Ambrose 01Penny 01

Abandonnés : Sami 01Abi 01
AVATAR : Dua Lipa
CRÉDITS : pinterest, avatar ©bbberry, gif sloane ©thaywrites, gif harry ©ftdonavynil, gif swann ©harley
PSEUDO : ©bbberry
Femme (elle)
INSCRIT LE : 10/11/2023
https://www.30yearsstillyoung.com/t52073-scarlett-i-know-you-re-dying-trying-to-figure-me-out
https://www.30yearsstillyoung.com/t52089-scarlett-my-name-s-on-the-tip-of-your-tongue-keep-running-your-mouth
https://www.30yearsstillyoung.com/t53771-scarlett-bridgers-instagram

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 EmptyLun 9 Sep 2024 - 15:58

Mac Sutherland adore ce message


15:58:01 : ça va comme un lundi* ≈ l'horloge parlante - Page 63 826475116 ≈ l'horloge parlante - Page 63 826475116 ≈ l'horloge parlante - Page 63 826475116 (*j'ai booké des séances de psy supplémentaires pour les prochaines semaines) (hilarant pour moi de poster ça avec Scarlett)



and they nicknamed her "the bolter"
she's been many places with men of many faces, first, they're off to the races and she's laughing, drawin' aces, but none of it is changin' that the chariot is waitin', hearts are hers for the breakin', there's escape in escaping / started with a kiss "oh, we must stop meeting like this", but it always ends up with a town car speeding out the drive one evenin'


≈ l'horloge parlante - Page 63 1Ok5bCC
≈ l'horloge parlante - Page 63 ZUyCl2M
≈ l'horloge parlante - Page 63 NaINlNM
≈ l'horloge parlante - Page 63 QFCOr4G

Revenir en haut Aller en bas
Jeong Sung-jin
Jeong Sung-jin
ÂGE : 27 ans. Né le 7 janvier 1997 à Séoul en Corée.
SURNOM : Sun
STATUT : Célibataire pour son propre bien et surtout le bien de ceux qui pourrait le fréquenter.
MÉTIER : Danseur étoile malheureusement en pause. Caissier par nécessité..
LOGEMENT : Chez son cousin Min-Kyung, dans le quartier de Redcliffe. Solution provisoire en attendant de trouver un vrai chez lui..
≈ l'horloge parlante - Page 63 21a802884e7e505f215ff3c7f68455f6ebf7823e
POSTS : 214 POINTS : 2355

TW IN RP : mal être, traumatisme, agression sexuelle, pensées suicidaires, instabilité mentale..
TW IRL : aucun mais on peut toujours discuter.
GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : Ne supporte plus la couleur rouge, sa vue lui donne la nausée et des hauts le coeur.
DISPONIBILITÉ RP : Je suis disponible pour RP
CODE COULEUR : #000066
RPs EN COURS : Look forward ft Min-Kyung

Such a joke. ft Akira

Escape game. ft Norah

It's not me.. ft Kipplin

Music time. ft Axel

∆ toi ??
AVATAR : Song Kang
CRÉDITS : truelove (avatar) / bad sad and mad & netflixdramas (gifs)
DC : aucun
PSEUDO : sweety
Femme (elle)
INSCRIT LE : 27/08/2024
https://www.30yearsstillyoung.com/t55636-black-swan#2900177
https://www.30yearsstillyoung.com/t55718-touch-the-stars-sung-jin

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 EmptyLun 9 Sep 2024 - 16:39

16:39:49 Ecoute le dernier album de Baek-hyun une pépite.


« Lorsque je danse je ne peux pas juger, je ne peux pas haïr, je ne peux me séparer de la vie. Je peux seulement être heureux et complet. »
Revenir en haut Aller en bas
Autumn Galloway
Autumn Galloway
le désordre émotif
le désordre émotif
≈ l'horloge parlante - Page 63 IAeu3cF Présent
ÂGE : trente-deux ans, jamais elle aurait cru qu'un jour on lui reprocherait d'être trop jeune pour quoique ce soit (01.03.1992)
SURNOM : Auty, Octobre, Miss G par ses élèves.
STATUT : elle s'en fout, de l'opinion des autres, elle prend sa chance avec Joaquin.
MÉTIER : bonjour la permanence, elle s’est finalement fait une place dans une école secondaire de la ville.
LOGEMENT : elle squatte chez Joaquin depuis plusieurs mois, en attendant de se trouver autre chose.
≈ l'horloge parlante - Page 63 21eb083214bcca7cdb720734e8749307e76baaed
POSTS : 3212 POINTS : 750

TW IN RP : automutilation, dépression, trouble de la personnalité limite, pensées suicidaires, abus physique et mental, age gap.
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : borderline, elle ne connaît pas les zones grises. tout est toujours blanc ou noir, trop ou pas assez › sans identité fixe, elle se module au gré de ceux qui l'entoure › hypersensible et empathique, elle gère très mal ses émotions et encore moins bien celles des autres › elle a été hospitalisé en psychiatrie pendant six mois de septembre 2019 jusqu'à mars 2020 suite à une violente crise et de long mois de dépression profonde › croule sous les dettes, peine à se garder la tête hors de l'eau.
DISPONIBILITÉ RP : Je suis disponible pour RP
CODE COULEUR : Autumn parle (trop) en orangered.
RPs EN COURS : (08)atlas #4chez nicholasfaith #3ginnyjoaquin #6 (fb avril 2023)kieran #12 (fb janvier 2023)kieran #13russell.

≈ l'horloge parlante - Page 63 0629d9ecedcd3edbab1844a7463483b276c316d0
halstay ☽︎ i was the arsonist the one who burned us to the ground after the argument. set fire to the room with our hearts in it. and though i said that you're the one who started it. i started it. i was the arsonist but now i make it up to you for all the darkness. for everything i put you through. let me start with this i started it. now I build back that room with our hearts in it.

≈ l'horloge parlante - Page 63 0e9ddc4d53b7cac1faa8c7bb7ec837fd9379552f
quity ☽︎ hello love, don't you fade away. just a little less "go," and a little more "stay". i could try to blame you, but my mind ain't safe. like two fireworks tied to a rollerblade. i'm still lost but i'm still holding on. won't you hold me while this storm is in my head? oh, i'm alone and i can barely catch my breath. don't you go away, don't let it die in vain. i'd give anything to feel it all again

≈ l'horloge parlante - Page 63 98bdd9f2d40be2601fa2cb2cdcb3d3715760f60f
faith ☽︎ waiting room, no place to stand. his greatest fears and wringing hands and the loudest silence. if you could see yourself like this, if you could see yourself like this, you'd have never tried it. stayed on the line with you the entire night 'til you told me that you had to go. don't let this darkness fool you. all lights turned off can be turned on. i'll drive, i'll drive all night, i'll call your mom. oh, dear, don't be discouraged. i've been exactly where you are.

≈ l'horloge parlante - Page 63 Tumblr_inline_o8dbjx5Yei1rifr4k_500
octobrinia ec.

RPs EN ATTENTE : ≈ l'horloge parlante - Page 63 9o9t

joaquin #7.
RPs TERMINÉS :
(2024) joaquin #3joaquin #4faith + joaquinmillie (2023) anna #1will #2archie #4atlas #3kieran #11 & mason #3joaquin #1joaquin #2 (2022) cían #2kieran #5owen #1kieran #6kieran #7addiekieran #8kieran #9kieran #10archie #3leto #1will #1mason #2 (2021) asher #1kieran #2mason #1jordanasher #2garret #1hunter #2normanasher #3birthday partykieran #3cíanmason & birdiesawyer #1wyattzoyahunter #4archie #2sawyer #3reese (flashbacks) kieran #1 hunter #1archie #1kieran #4faith #1 (univers alternatifs) hunter #3 (slasher)sawyer #2 (wedding)kieran #1 (slasher)kieran #2 (married)kieran #3 (parents).

AVATAR : lucy boynton.
CRÉDITS : (av. cristalline) › (sign. siren charms) › (gifs lucy. sophiexrph) › (userbars. loonywaltz) › (dessin. mapartche)
DC : penny stringer (ft. elizabeth olsen) + samuel wellington (ft. charlie hunnam)
PSEUDO : vlastuin › marie.
Femme (elle)
INSCRIT LE : 27/04/2021
https://www.30yearsstillyoung.com/t38369-this-fire-is-keeping-me-alive-autumn
https://www.30yearsstillyoung.com/t40291-autumn-just-hold-me-don-t-touch-me
https://www.30yearsstillyoung.com/t39314-autumn-galloway

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 EmptyLun 9 Sep 2024 - 22:05

Mac Sutherland et Norah Sawyer sont ému.e.s par ce message


06:01:55 le réveil a 1h du matin par l’alarme de feu qui part sur une panique, seulement pour réaliser que la batterie est en train de mourir et que même si on l’enlève, l’alarme continue de faire "beeeep" à toutes les 30 secondes, ce qui évidemment réveille Laura qui a décidé de faire la grève du sommeil depuis… entre le manque de sommeil et l’alarme qui m’agace depuis 5h en ligne, j’ai bien peur d’être en train de vivre my vilain origin story ≈ l'horloge parlante - Page 63 3094304322



≈ l'horloge parlante - Page 63 P0rWgDf≈ l'horloge parlante - Page 63 J36iNh6≈ l'horloge parlante - Page 63 FyMeElc
≈ l'horloge parlante - Page 63 V6OYUR7
≈ l'horloge parlante - Page 63 QHnF9bK
≈ l'horloge parlante - Page 63 U5iGBpI
≈ l'horloge parlante - Page 63 IUJCx06
≈ l'horloge parlante - Page 63 7ZWT0EU
≈ l'horloge parlante - Page 63 FximBIO
≈ l'horloge parlante - Page 63 YtxTUla

:l::
Revenir en haut Aller en bas
Eve Daxson
Eve Daxson
Le rire des autres
Le rire des autres
≈ l'horloge parlante - Page 63 7vHkInU Présent
ÂGE : 39 ans (23.06.1985)
SURNOM : Difficile de raccourcir un prénom en trois lettres, mais si vous vous y amusez ça ne l'embêtera pas. De toute façon, à ses yeux le plus beau des surnoms restera toujours Maman.
STATUT : Maman d'Ella, 8 ans (22.02.2016), elle a enfin arrêté de penser à son ex partie à l'autre bout du monde et se sent prête à passer à autre chose
MÉTIER : Professeure des écoles en primaire, à la St Anthony's School. Elle est aussi bénévole et famille d'accueil pour l'association Manzili, et pour un refuge animalier.
LOGEMENT : #72 Agnes Street (Bayside) depuis un an, dans une maison au bord de la mer comme elle en rêve depuis si longtemps. Depuis juillet il n'y a plus qu'Ella, Raya et elle, Bel ayant pris son envol et laissé un vide évident dans sa cage thoracique
Baby, I was born this way
POSTS : 2724 POINTS : 1200

TW IN RP : Homophobie, parentalité (PMA)
TW IRL : RAS
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : Bienveillante, positive, chill, maternelle • Naïve, pardonne trop facilement, fuit le conflit, fleur bleue • Contexte familial classique : un grand frère et deux parents aimants • Homosexuelle assumée • Sa fille Ella est la prunelle de ses yeux • Maman solo, sauf quand son ex revient en Australie – promis, elle est passée à autre chose • Militante queer et féministe depuis l'université • Bénévole et famille d'accueil pour l'association Manzili, et pour un refuge animalier • Fan de Disney, du MCU, de romcom et d'histoires d'amour niaises (crédibles ou pas, elle en rêve)
DISPONIBILITÉ RP : Je ne suis pas disponible
CODE COULEUR : Eve répand de l'amour en #9932CC
RPs EN COURS : (6/∞)

Jameson #1 (event Bear Grylls) ; Cleo #1 ; Jaylen #3 ; Gayle #1 ; Mateo #1

≈ l'horloge parlante - Page 63 F03504e85a960abd05d27da36266d2c6f1cb05c7
Bel, protégée longtemps hébergéeEst-ce qu'on va un jour en finir avec la haine et les injures ? Est-ce que quelqu'un viendra leurs dire qu'on s'aime et que c'est pas impur ? #1 ; #2

≈ l'horloge parlante - Page 63 Tumblr_inline_o1fbi2cLKI1s6eco5_250
DaxsonIf I was dying on my knees, you would be the one to rescue me. And if you were drowned at sea, I'd give you my lungs so you could breathe. I've got you brother. And if we hit on troubled water, I'll be the one to keep you warm and safe. And we'll be carrying each other until we say goodbye on our dying day. Because I've got you brother. #1 + Lisbeth #1 ; #2 ; #3

≈ l'horloge parlante - Page 63 6E4pdDc
Gayle'Cause I was doing better alone. But when you said "Hello", I knew that was the end of it all. I should've stayed at home 'cause now there ain't no letting you go. Am I falling in love with the one that could break my heart? #1

≈ l'horloge parlante - Page 63 8ebe223d685fd2bb6a630956423469abec73ce0c
LeslieYou're so fucking unbelievable. Don't know why I put up with this same old bullshit. I guess I should expect it by now, but it's unbelievable... You're so unreasonable. #1 ; #2 (fb) ; #3 ; #4 ; #5

≈ l'horloge parlante - Page 63 214af4a6f18f99f09063f6f27020435ff8251bf7
Layla, entraide queer (scénario réservée)I should be into this guy but it's just a waste of time. He's really not my type. I know what I like. No, this is not a phase, or a coming of age. This will never change !

Association Manzili :flag:
Association Rainbow Connections :gayheart:
Association R.S.P.C.A Shelter :l:

≈ l'horloge parlante - Page 63 Tumblr_inline_ojnnq4vnU41t6dlp2_500

Univers Alternatifs :
Dimension gothique : Jonah ; Marley #1 ; Marley #2 ; Maisie ; Marley #3 ; Cesar

RPs EN ATTENTE : Bel #1 ; Sun-Jeong #1 ; Leslie #6 :l:

≈ l'horloge parlante - Page 63 1723235702-emc-4

RPs TERMINÉS : ≈ l'horloge parlante - Page 63 C294720fc268ae498166f9b855aab3d0
EvrewWe all need that someone who gets you like no one else, Right when you need it the most. We all need a soul to rely on, a shoulder to cry on. A friend through the highs and the lows. #1 ; #2

≈ l'horloge parlante - Page 63 Vintage-pink-book-bookstack-library-barbiecore-books-barbie-hot-pink-4789
EvennaI'm not gonna make it alone. Then I saw your face, your forgiving eyes looking back at me from the other side like you understood me. And I'm never letting you go. #1 ; #2

Leslie #1 ; Nephtys (event Noël) ; Andrew #1 ; Charlie #1 ; Queen's Ball (event Pride, One Shot) ; Mur collaboratif sujet commun (event Pride) ; Jaylen #1 & Lisbeth #1 ; Birdie #1 (event Bear Grylls) ; Swann (event Pride) ; Olivia #1 ; Andrew #2 ; Leslie #4 ; Lisbeth #2 ; Raphael #1 ; Jaylen #2 ; Ezra #1

RPs ABANDONNÉS :
Eiji #1 ; Aliyah #1 ; Shannon #1 ; Carina #1 ; Leslie #2 (fb) ; Leslie #3 ; Cassidy #1 ; Jenna #1 ; Gregory #1 ; Emrys #1 ; Aliyah #2 ; Leslie #5 ; Min-Kyung #1 ; Anwar #1 (event Bear Grylls) ; Jonah #1 (event Bear Grylls) ; Refuge #1 ; Tessa #1 (event Nerdapalooza) ; Cody #1 (event Roaring Twenties) ; Eoin #1
AVATAR : Hayley Atwell
CRÉDITS : EMC (avatar, avatar profil) & leiaofrph (gifs profil) & moodboard-d (image signa gauche) & chipsy (image signa droite) & swkywalker (gif Bel) pinkgirlgems (image Layla) & odonoghuerp/Unknown (gif Daxson) & rampldgifs (gif Leslie) & luna's packs (gif Gayle) & Roses Of Anna/Pinterest (image Evrew) & chairish (image Evenna) & loonywaltz (UB signature)
DC : Sara Gutiérrez (ft. Camila Cabello)
PSEUDO : EMC
Femme (elle)
INSCRIT LE : 20/12/2022
https://www.30yearsstillyoung.com/t47463-eve-it-s-not-like-i-get-to-choose-who-i-love#2411013
https://www.30yearsstillyoung.com/t47509-eve-a-different-lover-is-not-a-sin#2413572
https://www.30yearsstillyoung.com/t47841-eve-daxson#2437582

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 EmptyMar 10 Sep 2024 - 0:32

Spencer Blackwell a écrit:
11:49:50 est-ce qu'on peut déjà être le weekend svp ? :drama:
Je dis oui :drama:

00:32:50 : Ma nuit dernière était si merdique que j'hésite à ne pas aller me coucher et RP plutôt que risquer de regarder le plafond pendant plus d'une heure, alors que c'est pas du tout raisonnable et que je le sais ≈ l'horloge parlante - Page 63 1813521864 En plus j'ai vraiment dit à ma mère au téléphone que j'allais me coucher... c'était il y a deux heures :brows: Enfin entre-temps j'ai mis au propre mes notes de terrain quand même, c'est important :OO:



I've always been the one to say the first goodbye. Had to love and lose a hundred million times. Had to get it wrong to know just what I like. Now I'm falling... You say my name like I have never heard before. I'm indecisive, but, this time, I know for sure. I hope I'm not the only one that feels it all...

Are you falling?


≈ l'horloge parlante - Page 63 908854lgbt
≈ l'horloge parlante - Page 63 YlMyvG3
≈ l'horloge parlante - Page 63 QoPDAKU
♥ :
Revenir en haut Aller en bas
Norah Sawyer
Norah Sawyer
la cage dorée
la cage dorée
Présent
ÂGE : vingt-deux ans. combien de temps pourra-t-elle encore se cacher derrière son âge pour justifier ses erreurs.
SURNOM : nono.
STATUT : célibataire. a-t-elle seulement le temps pour ça ? une fausse précaution qui cache ses insécurités.
MÉTIER : étudiant en droit. si au départ c'était pour faire plaisir à papa et maman, elle commence à changer d'avis. le domaine du droit est vaste, elle finira par trouver une branche qui lui correspond. également créatrice de contenu, elle a trouvé son audience à travers ses podcasts et sa chaîne youtube.
LOGEMENT : appartement au #220 edward street, spring hill
≈ l'horloge parlante - Page 63 3a35994de088b35d29c571352acc90e7f9e6a298
POSTS : 905 POINTS : 450

TW IN RP : pression familiale ; anxiété
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : troisième d'une fratrie de 4 enfants ≈ vient d'une famille aisée, familière des hautes sphères ≈ ses parents, peu présents, lui mettent une pression telle qu'elle n'a pas le choix de s'éloigner d'eux ≈ très secrète vis-à-vis de ses relations familiales ≈ avenante, altruiste, aime être entourée ≈ fort tempérament, susceptible, têtue et fière ≈ passionnée de peinture et de décoration
CODE COULEUR : #a874c8
RPs EN COURS : (dix) nathannievesaxel #2angelomaxwellkipplinabel #2akirasung-jindamon #2
RPs EN ATTENTE : olive #2 ≈ axel #3

RPs TERMINÉS : rhettdamonabeloliveaxel
AVATAR : olivia rodrigo
CRÉDITS : avatar - hoodwink sur tumblr ; signature - old money ; gifs - angelstorage sur tumblr
DC : landry chamberlain
Homme (il/lui)
INSCRIT LE : 21/12/2023
https://www.30yearsstillyoung.com/t52639-glimpse-of-us-norah
https://www.30yearsstillyoung.com/t52694-everything-go-on-norah
https://www.30yearsstillyoung.com/t55338-norah-sawyer-instagram

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 EmptyMar 10 Sep 2024 - 6:10

Lena Edwards, Spencer Blackwell, Penny Stringer, Mac Sutherland, Olive Sterling et Axel Hartmann adorent ce message


06:10:50 - obligé de mettre cette réf légendaire, désolé j'en ai besoin là ≈ l'horloge parlante - Page 63 2340009788

:l::




--- never ever
now i am shivering and withered, we'll never be better. when i met her, she told me she was not a sinner. you said we're not forever.
Revenir en haut Aller en bas
Jayden Holmes
Jayden Holmes
la vie en coulisses
la vie en coulisses
Présent
ÂGE : Trente-quatre ans (Né le 12.09.1990 vraie) (24.05. 1990 pour le public et les journalistes) ne posez pas de questions.
SURNOM : Jay, J, Microbe (mais que par son frère ainé)
STATUT : Son beau regard m'a emprisonné, si ses haches n’ont pas touché la cible, ses yeux ont percé mon cœur. Son prénom, danse sur ma langue comme le plus doux des rêves, Charlie.
MÉTIER : Acteur, réalisateur
LOGEMENT : Bayside, une villa qu'il a acheté avec le salaire de son premier vrai succés. "Le nom secret des nénuphars"
≈ l'horloge parlante - Page 63 Tumblr_inline_o5rtu6z8YW1rifr4k_500
POSTS : 2081 POINTS : 1150

TW IN RP : maltraitance dans l'enfance, tendance dépressives.
TW IRL : Parlons en
GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : Il est dans le placard et il va pas à Narnia celui là.
DISPONIBILITÉ RP : Je suis disponible pour RP
RPs EN COURS : ≈ l'horloge parlante - Page 63 Jayzan
⍣⋆⍣
Ooh, you make me live. Whatever this world can give to me. It's you you're all I see. Ooh, you make me live now, honey. Ooh, you make me live. Oh, you're the best friend that I ever had. I've been with you such a long time You're my sunshine and I want you to know. That my feelings are true. I really love you. Oh, you're my best friend
Asher+Izan #1*Izan#3

≈ l'horloge parlante - Page 63 9198bd68681023afc2e24cf1ac43f7d9661b5524
⍣⋆⍣
Il y a toujours un type dans les comédies américaines, qui arrive et qui vous pousse à faire un truc stupide que vous n'avez pas envie de faire…
Abel#1

≈ l'horloge parlante - Page 63 Chayden1
⍣⋆⍣
Pourquoi nier, c'est dément, le tourment de tes sentiments, remballe ton compliment, quand tu mens, c'est passionnément.
Charlie#2

Lincoln #1 * Katharina et Ishtar * Jesse#1* Axel #1 * Levi * Sloane#1 * Maeve #1 Min#1 * Shaun #1*Riley #1*Chris#2


UA
Auden


FB
Ishtar (Fb)#1



Téléphone :

Jesse * Izan*Bran * Ishtar * Charlie (Match) * Charlie
RPs EN ATTENTE : ≈ l'horloge parlante - Page 63 Tumblr_n8gdiewrnS1telh55o2_250


RPs TERMINÉS : ≈ l'horloge parlante - Page 63 The-end-gray-cat-pqq24b6d1b6dfdtw

Jayzan story
≈ l'horloge parlante - Page 63 Jayzan-2
Izan#1 + Izan#2

Chaydan story
≈ l'horloge parlante - Page 63 Chayden1
Charlie#1


Chris #1* Asher#1

AVATAR : Aaron Taylor-Johnson
CRÉDITS : Izan et signature: aeairiel, Izan (cookie) le gif Chaydan
DC : Kipplin Belov (Matt Bomer)
Femme (elle)
INSCRIT LE : 08/07/2024
https://www.30yearsstillyoung.com/t54946-jayden-holmes-le-propre-du-comedien-c-est-de-ne-jamais-etre-lui-meme
https://www.30yearsstillyoung.com/t54961-jayden-le-carnet-d-adresse#2876688
https://www.30yearsstillyoung.com/t55003-jayden-holmes-instagram

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 EmptyMar 10 Sep 2024 - 8:08

Olive Sterling et Elena Esteves adorent ce message


08:07:25 Travailler le jour de son anniversaire, ça devrait être interdit moi, je dis ! Je devrais porter une couronne et tout le monde devrait être en train de défiler pour me rendre hommage. :niah: (Kipp sort de ma tête.)


    Penses-tu qu'j'suis responsable
    Je suis complètement normal, complètement banal
    Je suis complètement normal, je suis con, tellement malade
    Je suis complètement normal, complètement banal
    Je suis complètement normal, je suis con, tellement malade+ aeairiel.




≈ l'horloge parlante - Page 63 PXe5CWF
≈ l'horloge parlante - Page 63 CWRZ1Ra
≈ l'horloge parlante - Page 63 Lbjcusp
≈ l'horloge parlante - Page 63 LpHzda0
≈ l'horloge parlante - Page 63 B19NuoU
≈ l'horloge parlante - Page 63 9RVLDab
≈ l'horloge parlante - Page 63 PTEHy9C
Revenir en haut Aller en bas
Chris Logan
Chris Logan
le prix du silence
En ligne
Présent
ÂGE : 35 ans (22.06.1989)
SURNOM : Junior (par son père), pas d'autres surnoms depuis... (Cece ou sa petite soeur pourront lui en donner un)
STATUT : Célibataire depuis 14 ans. Totalement perdu et maladroit avec les femmes dès que ça glisse du côté sentimental...
MÉTIER : Chris est Journaliste d'investigation, salarié du Journal "The Sydney Morning Herald" depuis 2010. Travaille généralement en solitaire à n'importe quel moment (7j/7 24h/24)
LOGEMENT : Au 77 Third Avenue à Logan City, dans une villa bien trop grande et luxieuse pour lui... Il s'agit de la maison héritée de ses défunts parents mais un peu de compagnie ne lui ferait sans doute pas de mal...
POSTS : 2837 POINTS : 4640

TW IN RP : Manipulation / Chantage / Sexe
GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : Passionné / Déterminé / Curieux / Sportif (Running, Natation et Tennis) / Riche / Stratège / Amour des autres / Amateur d'Art... à vécu à Sydney entre 2010 et 2024
DISPONIBILITÉ RP : Je suis disponible pour RP
CODE COULEUR : #3300ff
RPs EN COURS :
- Univers Principal (8) -
≈ l'horloge parlante - Page 63 3f00df2bf57f6b598cf58577d48413cb6b18a409
Helen Stenfield #4 : Chris retombera de nouveau sur la belle chirurgienne lors du gala de danse organisé par la ville de Brisbane. Arrivera-t-il enfin à faire abstraction de ce qu'il avait pu ressentir pour elle lors de leur première rencontre ?
≈ l'horloge parlante - Page 63 E8c498d0-5b38-4d79-a309-0f330d97e608_173
Izan Da Silva #1 : Chris rencontrera le jeune pianiste à une soirée mondaine à laquelle ils souhaitent tous les deux se dérober avant de partir sur le délire d'une soirée inoubliable riche en nombreux rebondissements...
≈ l'horloge parlante - Page 63 Aaron%2Btaylor%2Bjohnson%2Bshirtless%2B35Jayden Holmes #2 : Chris aura fait la connaissance de Jayden lors d'une exposition des peintures de sa mère. Mais curieux d'en apprendre davantage sur ce personnage énigmatique, Chris l'invita à venir découvrir d'autres tableaux chez lui pour faire + connaissance...

Penny Stringer #2 : Après une première rencontre fortuite grâce à l'application "Brisbane Buddies", ils vont apprendre à se connaître en partageant une expédition à la recherche de vers luisants dans une grotte...

Olive Sterling # 1 / Wesley Bishop #1 / Hadley Wellington #1 / Hannah Bury #1 / Josie Richardson #1


- Communications (5) -
Cécilia # / Clarence # / Izan # / Jayden # / Penny #

- Univers Alternatif (2) -
Seth Hill #1 (Momie) / Anna Constantine et Ishtar Brown #1 (Zombie)

RPs EN ATTENTE : Sa petite soeur (Scénario libre)
RPs TERMINÉS : 2024 : Helen Stenfield #1 #2 #3 / Izan Da Silva #1 / Jayden Holmes #1 / Penny Stringer #1
AVATAR : Joe Dempsie
CRÉDITS : Irvin Rivera (pour l'avatar)
DC : Aucun
PSEUDO : chrislogan44
Homme (il/lui)
INSCRIT LE : 21/07/2024
https://www.30yearsstillyoung.com/t55198-chris-sur-les-traces-de-cece
https://www.30yearsstillyoung.com/t55228-chris-le-carnet-d-adresses

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 EmptyMar 10 Sep 2024 - 8:11

Jayden Holmes adore ce message


8h11 : bon anniv Jay I love you


≈ l'horloge parlante - Page 63 H7jaTB6
≈ l'horloge parlante - Page 63 DjtrscJ
≈ l'horloge parlante - Page 63 9KRQfd8
≈ l'horloge parlante - Page 63 Lbjcusp
≈ l'horloge parlante - Page 63 G2GqQRP

Revenir en haut Aller en bas
Shiloh Atkins
Shiloh Atkins
la reconstruction
la reconstruction
≈ l'horloge parlante - Page 63 FQgUS3L Présent
ÂGE : vingt-sept ans - (8.11.1996)
SURNOM : elle préfère shiloh et rien d'autre
STATUT : célibataire, elle réapprends à faire confiance après une relation abusive.
MÉTIER : styliste pour la maison de couture Weatherton, un rêve devenu réalité pour lequel elle continue à travailler comme une acharnée
LOGEMENT : #45 james street, fortitude valley où elle donne une nouvelle chance à la colocation avec Olive
≈ l'horloge parlante - Page 63 8f5418fb6909ad3fe4e2c487eac6110fecac358f
POSTS : 5335 POINTS : 1050

TW IN RP : mention de relation abusive (psychologique et physique), revenge porn, dépréciation de soi
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : a un frère jumeau, Nathan › sait coudre depuis ses dix ans et ne rate jamais une occasion de créer ses propres vêtements › viens tout juste de revenir à Brisbane › sort d'une relation abusive qui aura durer un peu plus d'un an › naturelle et souriante, elle c'est renfermé sur elle-même ces derniers temps
DISPONIBILITÉ RP : Je suis disponible pour RP
CODE COULEUR : #AA6195
RPs EN COURS : (09) kieran #1nathan #1olive #2lewis #5millie #2megan #14

≈ l'horloge parlante - Page 63 4wsj8t3p
leloh #5 › and i want to tell you everything. the words i never got to say the first time around and i remember everything from when we were the children playing in this fairground. wish i was there with you now. if the whole world was watching i'd still dance with you, drive highways and byways to be there with you, over and over the only truth. everything comes back to you

≈ l'horloge parlante - Page 63 Rsct945n
meloh #13 › only you know me the way you know me, only you forgive me when i'm sorry. need you when i'm broken, when i'm fixed, need you when i'm well, when i'm sick. friends that i rely on don't come through, they run like the river, but not you. there you are, with open arms.

≈ l'horloge parlante - Page 63 TCna2t
nathan #1 › when we were young we were the ones, the kings and queens. we ruled the world, we smoked cigarettes, man, no regrets. wish i could relive every single word. we've taken different paths and travelled different roads. i know we'll always end up on the same one when we're old

― communications ―
lewiswinston

RPs TERMINÉS : (2024) diegorubenaudenmadison #1millie #1lewis #1megan #12lewis #2lewis #3cleo #2lewis #4louis #1kendall #1megan #13

(2023) trent #5flora #1marley #1megan #10carl #1flora #2james #4damon #1flora #2megan #11damon #2marley #2olive #1

(2022) megan #4bday megancolintrent #4megan #7james #3megan #8megan #9

(2021) james #1lucia #2oakley #2megan #1megan #2penny #2trent #1murphyjames #2megan #3mariage cosigantrent #2

(2020) lucia #1knox #1oakley #1knox #2

flashbacks trent #3 (2012)thomas (2018)penny #1 (2019)chloe (2019)
AVATAR : haley lu richardson
CRÉDITS : ultra-violences (avatar), stefansalvatored (gif profil & signa), wifeymakesgifs (gif megan), horancover (gif lewis), zepplin (crakship twin)
DC : atlas siede (ft. sebastian stan) › arthur coventry (ft. françois civil) › nina sterling (ft. suki waterhouse) › ollie gallagher (ft. paul mescal)

PSEUDO : paindep.
INSCRIT LE : 04/07/2018
https://www.30yearsstillyoung.com/t34993-a-storm-to-weather-shiloh
https://www.30yearsstillyoung.com/t41741-shiloh-a-storm-to-weather
https://www.30yearsstillyoung.com/t52244-shiloh-atkins-instagram

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 EmptyMar 10 Sep 2024 - 8:43

Olive Sterling adore ce message


@Jayden Holmes bon anniversaire ≈ l'horloge parlante - Page 63 3726765822 (et je suis d'accord avec toi, le jour d'anniversaire devrait venir avec un jour de congé d'office ≈ l'horloge parlante - Page 63 613854477)

08:43:26 - J'ai 3 ouvertures de rps à faire, si vous me voyez poster autre chose vous avez le droit de m'engueuler :drama:






Revenir en haut Aller en bas
Olive Sterling
Olive Sterling
l'ombre d'elle même
l'ombre d'elle même
≈ l'horloge parlante - Page 63 IAeu3cF Présent
ÂGE : Vingt-huit ans
SURNOM : Oli.
STATUT : Célibataire, et le coeur dur d'avoir fait confiance à la mauvaise personne.
MÉTIER : Le dispensaire c'est bien pour un temps, mais Olive a dans l'idée de reprendre une vie professionnelle digne de ce nom. Elle hésite encore, tatônnant les différentes options de vie.
LOGEMENT : Un nouvel endroit à squatter. Actuellement la colocataire de Shiloh au #45 james street, fortitude valley. Elle est toujours sous le choc de cette nouveauté.
≈ l'horloge parlante - Page 63 3201ea822dcc6dc59f24941dfd97a492e770ad93
POSTS : 6248 POINTS : 5430

TW IN RP : Dépression
TW IRL : A discuter par mp si besoin.
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION : J'aime tout le monde.
DISPONIBILITÉ RP : Je ne suis pas disponible
CODE COULEUR : #c46f84
RPs EN COURS :

≈ l'horloge parlante - Page 63 68747470733a2f2f73332e616d617a6f6e6177732e636f6d2f776174747061642d6d656469612d736572766963652f53746f7279496d6167652f57783656656b2d41494a67744c673d3d2d3933313137323434342e313632376439366262343966366331313237383031373032303537352e676966?s=fit&w=720&h=720
Hélen #3 ♡ Feeling like a drop in the ocean that don't nobody notice maybe it's all just in your head. Feeling like you're trapped in your own skin and now your body's frozen. broken down, you've got nothing left

≈ l'horloge parlante - Page 63 10ce94ff24875bcda8cc0a97eb619540de6eabab
Midas #8 ♡ Family isn't defined only by last names or by blood it's defined by commitment and by love. It means showing up when they need it most. It mens having each other's backs. It means choosing to love each other even on those days when you struggle to like each other. It means never giving up on each other.

≈ l'horloge parlante - Page 63 077b19405e667ad0d295c22bd5918b8bc1eaef2a
Oscar ♡ When you're high on emotion, you're losing your focus and you feel too exhausted to pray don't get lost in the moment or give up when you're closest all you need is somebody to say It's okay not to be okay

≈ l'horloge parlante - Page 63 28a0158f4f81a1715ebb36b6df4f4058b256d166
Arsinoé ♡ I found my mind, I'm feelin' sane. It's been a while, but I'm finding my faith if everything's good and it's great, why do I sit and wait 'til it's gone? Oh, I'll tell ya, I know I've got enough. I've got peace and I've got love but I'm up at night thinkin' I just might lose it all. Please stay.

≈ l'horloge parlante - Page 63 ZRh8EDf
Lucas #3 ♡ Took a while, was in denial when I first heard that you moved on quicker than I could've ever, you know that hurt swear for a while I would stare at my phone just to see your name but I don't really care how bad it hurts, when you broke me first.

≈ l'horloge parlante - Page 63 51a31a5617bc1a0ebf22157cfbe8330b6d10157b
Cléo #1 ♡ You make me glow, but I cover up won’t let it show, so I’m puttin’ my defences up cause I don’t wanna fall in love. If I ever did that I think I’d have a heart attack.

Shiloh #2Olivia #2Winx ClubRubenJoaquin #3HarleenAaronKieran #2Winx Club #2LandryAngusJosieAugustAliénor

(évent septembre) Mavis #2ChrisJo #9
(évent juin) OllieSara
(slasher UA) Megan #2
(dimension spatiale) Millie

RPs EN ATTENTE :

Norah #2

RPs TERMINÉS : L'ensemble est à jour sur la fiche de lien
AVATAR : alycia debnam-carey
CRÉDITS : @poets-dept avatar ; userbars ; @harleystuff @zazou crackships @gifcom gifs profil @harleystuff signature
DC : Primrose Wheeler.
PSEUDO : nomena
Femme (elle)
INSCRIT LE : 26/08/2022
https://www.30yearsstillyoung.com/t45903-something-is-wrong-olive
https://www.30yearsstillyoung.com/t45958-olive-heart-attack
https://www.30yearsstillyoung.com/t49328-olive-sterling#2550487

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 EmptyMar 10 Sep 2024 - 9:01

Samuel Wellington est ému.e par ce message


@Jayden Holmes Bon anniversaire :bamba:

09:01:12 Officiellement malade. Voilà, c'est tout. Bon mardi à vous. :drama:



i'm stronger now
Pretending now that we don't care but tension cuts, cuts the air we're more than scared so lost inside our eyes. We're terrified. Letting my fears show 'til I can face 'em. Letting my tears go 'til I can taste them hell, what do I know where you and I go? Damn it, I hope you come back home..


≈ l'horloge parlante - Page 63 6HUpqPL
≈ l'horloge parlante - Page 63 VG9ZN4L
≈ l'horloge parlante - Page 63 HdQ2sxM
≈ l'horloge parlante - Page 63 XqaXC5h
≈ l'horloge parlante - Page 63 ScQI7k3
≈ l'horloge parlante - Page 63 OrZ6iae

:drama::
Revenir en haut Aller en bas
Lena Edwards
Lena Edwards
le roman-photo
le roman-photo
≈ l'horloge parlante - Page 63 MTtf4TM Présent
ÂGE : 29 ans. (22/03/1995)
SURNOM : lenny est son pseudo sur instagram, c'est sous ce nom qu'on la reconnaît la plupart du temps. lena est un prénom bien assez court sinon, mais elle ne se vexera pas peu importe le surnom qu'on lui donne.
STATUT : son faux couple avec micah est en fausse pause et elle se demande quand sa vie amoureuse retrouvera un peu de vrai.
MÉTIER : dans l'organisation d’événementiel à son compte depuis 2020, sa réputation n'est plus à faire dans le milieu. en parallèle elle est payée pour partager sa vie sur les réseaux sociaux.
LOGEMENT : elle vit depuis plusieurs années dans un loft moderne et trop grand pour elle au dernier étage du n°404 beachcrest road, dans le quartier de bayside.
≈ l'horloge parlante - Page 63 8407b6362e267739697d0ed4bc5d30eacabc36f7
POSTS : 5393 POINTS : 960

TW IN RP : deuil, consommation de drogue (cocaïne) et d'alcool.
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : a subit plusieurs vagues de cyberharcèlement depuis qu'elle est influenceuse et a disparu des réseaux pendant presque un an › élevée dans une école catholique intégriste › ne reste jamais sans lumière, même la nuit, car elle est phobique du noir › investie dans le monde associatif : elle a été bénévole au rspca shelter et a participé à des actions pour manzili › ses principaux passe temps sont le surf et le violon, quand elle a le temps de s'y consacrer › ancienne consommatrice de cocaïne › boit un peu trop régulièrement de l'alcool mais expliquera toujours que ça va de paire avec son métier.
CODE COULEUR : darkcyan.
RPs EN COURS :

mina #6scarlettcassie #2sergio #4greta #2arthur

(6/8)

≈ l'horloge parlante - Page 63 6e78e361fe3e6c35f3b35562015d06a04524f272
edwardsyou must leave everything that you cannot control. it begins with your family, but soon it comes around to your soul. well i've been where you're hanging, i think i can see kow you're pinned : when you're not feeling holy, your loneliness says that you've sinned.

≈ l'horloge parlante - Page 63 B8658c3b2281dc6d163f6f535fe6be770c8435a3
minai never meant to call you out, i've always seen behind your smoke and mirrors. oh sweetheart, please don't yell at me, it really isn't hard to see the truth that's rotting underneath.


RPs EN ATTENTE : kieran #3
RPs TERMINÉS : liste à jour ici.

≈ l'horloge parlante - Page 63 MLzX5Ef4_o
AVATAR : angèle van laeken.
CRÉDITS : vesna (avatar) harley, ssoveia (gifs) heroïne (illustration)
DC : mateo alvarez.
PSEUDO : symphonie.
Femme (elle)
INSCRIT LE : 12/06/2020
https://www.30yearsstillyoung.com/t31603-under-the-storm-lena#1392857
https://www.30yearsstillyoung.com/t48250-lena-beautiful-mistakes-i-make-inside-my-head#2465338
https://www.30yearsstillyoung.com/t31787-lena-edwards#1399842

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 EmptyMar 10 Sep 2024 - 9:24

Mac Sutherland et Olive Sterling sont ému.e.s par ce message


Au secours on dirait que tout le monde tombe malade ≈ l'horloge parlante - Page 63 2340009788 j'espère encore y échapper !

09:24:42 Au vu du nombre de fails sur le marathon de danse je me dis que si les jetés de dés avaient impacté inrp on aurait eu un sacré nombre de blessures ≈ l'horloge parlante - Page 63 3217047551


i'm not asking for a lot just that you're honest with me. my pride is all i got. please have mercy on me, take it easy on my heart even though you don't mean to hurt me, you keep tearing me apart. would you please have mercy ?
Revenir en haut Aller en bas
Elena Esteves
Elena Esteves
le cygne noir
le cygne noir
Absent
ÂGE : 29 ans (19/01)
SURNOM : el, lena, "l'autre trouduc à la machine à café"
STATUT : refait ses armes sur les apps, c'est pas joyeux.
MÉTIER : ancienne agente de la cellule Epsilon. L'ASIO lui a proposé un job de spécialiste psyops dans son département de contre-espionnage et ingérence. Elle y réfléchit et vous répondra après le whiplash.
LOGEMENT : à west end, avec maxine, mateo et maisie. sa maison lui sert de gros garage à souvenirs qu'elle n'a pas envie de vendre.
(c) harleystuff
POSTS : 381 POINTS : 20

TW IN RP : alcoolisme parental, quotidien policier, violence, ancienne relation toxique
TW IRL : age gaps majeur/mineur romancés
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : culmine à 1m84, il fait beau là-haut merci | porte des appareils auditifs, baisse le son à 0 si vous la faites chier | sa couverture civile, c'est gratte-papier d'un tribunal de proximité | gym-bro-himbo-wholesome | énorme nerd.
DISPONIBILITÉ RP : Je ne suis pas disponible
RPs EN COURS : ≈ l'horloge parlante - Page 63 3433cad3520d507ef862ed8cf4611e9b943ced8d
DINA › what a beautiful night, i wish you were here to see it, we'd sit on the porch and laugh about the things we said wrong, and i would forgive you for all the tears and the years we missed out on as we count all the leaves of autumn as they fall.

≈ l'horloge parlante - Page 63 52a19f6bd67511a2f2558c651a5d3945
ARSINOE › when the ocean drinks the sky and the city winks its eye, when the night is done, you'll vanish in the sun, will I hold you when the night is over?

≈ l'horloge parlante - Page 63 7d962d2f7b482ed6474ef535a8b630328e8b4178
DANAE ›


8/5 - full archi full (mais bon proposez quand même)

maxine#1 ; andy#1, dina#2 ; nathan ; mateo ; aubrey ; arsinoé ; danaë#2.
RPs EN ATTENTE : izan ;
RPs TERMINÉS : jiyeon ; dina#1 ; simon#1 ; arsinoé#1 ; danaë ;
AVATAR : laysla de oliveira
CRÉDITS : ava (c) harleystuff, crack (c) harleystuff aussi, gif (c) ca vient.
PSEUDO : princesse mononoprix
Femme (elle)
INSCRIT LE : 18/07/2023
https://www.30yearsstillyoung.com/t50238-elena-so-i-heard-the-bad-news-nobody-likes-me-and-i-m-gonna-die-alone-in-my-bedroom
https://www.30yearsstillyoung.com/t54612-decks-dark-elena#2866091
https://www.30yearsstillyoung.com/t50410-elena-esteves-instagram

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 EmptyMar 10 Sep 2024 - 10:11

Olive Sterling adore ce message


10:10:40 Je trouve aussi qu'on devrait tous avoir un congé offert pour pouvoir défiler pour l'anniversaire de @Jayden Holmes :OO:
(Bon anniversaire ≈ l'horloge parlante - Page 63 1017170121 ≈ l'horloge parlante - Page 63 1017170121 )


who are you to ask for anything else? the thing you should be asking is for help. you'd like a light to shine on you, and every book you take and you dust off from the shelf has lines between lines between lines that you read about yourself -- but does a light shine on you? (c)flotsam.
Revenir en haut Aller en bas
Raelyn Blackwell
Raelyn Blackwell
la muse des cauchemars
la muse des cauchemars
≈ l'horloge parlante - Page 63 9OYzxwd Présent
ÂGE : 36 ans (23.12.1987) - capricorne ascendant scorpion
SURNOM : Raelyn est le prénom qu'elle s'est choisi, elle est née Rachel-Lynn.
STATUT : Son âme sœur est morte en prison : elle est veuve depuis le 16.07.2024. Micah a l'âge de poser des questions mais pas celui de comprendre la mort et, de toute façon, Raelyn est trop brisée pour répondre aux interrogations de sa fille.
MÉTIER : Boss du Club, la pègre de Brisbane, depuis février 2021. Propriétaire et gérante de l'Octopus, un Casino qui a ouvert ses portes en avril 2021. Baronne de la drogue, reine de la nuit et jeune maman, une vie somme toute bien remplie.
LOGEMENT : Le loft du 721 Daisy Hill Road (Logan City) lui semble bien vide et froid maintenant qu'elle s'endort loin des bras de son époux.
≈ l'horloge parlante - Page 63 399a3a0adac30bc9c964a5ffaa4d4e7f3494aae0
POSTS : 33479 POINTS : 3340

TW IN RP : Mention de drogues dures, violences verbales et physiques banalisées, banalisation du meurtre, menaces, univers de la pègre, misogynie, deuil, automutilation.
ORIENTATION : J'aime les beaux garçons.
PETIT PLUS : des nerfs d'acier et 1m55 de charisme, de magnétisme, d'implacabilité, de jalousie et de violence › accro à la cigarette, alcoolique à ses heures perdues, elle luttera toute sa vie contre son addiction à la cocaïne › opportuniste et prête à tout pour servir ses propres intérêts, elle possède une notion de bien et de mal particulière › longtemps volage, elle l'a été jusqu'à ce qu'elle tombe amoureuse d'Amos › récupère le contrôle du Club en février 2021, devenant le leader de l’organisation criminelle › fin janvier 2023, elle abat Lou Aberline, tuant de ses propres mains pour la première fois.
DISPONIBILITÉ RP : Je suis disponible pour RP
CODE COULEUR : indianred.
RPs EN COURS :
― raelyn's theme ―

(07) cecilia #1chad #3atlasspencer #14danaë #3katherinemaxwell #2

(pré-liens)
le cluble casino l'octopus

≈ l'horloge parlante - Page 63 616bfddbfe3ceeca1b184a6faaa744d1a87adae5
maxyn #2 ☆ i'm sick, yeah, i'm sick, and honestly, i'm getting high off it. your smoke in my hair hot and dirty like the l.a. air. that face, baby, it ain't fair, but you don't know what you don't know. oh, so you wanna talk about power ? oh, let me show you power. i eat boys like you for breakfast, one by one hung on my necklace. ☽ 12

≈ l'horloge parlante - Page 63 3a44d144a8bde068fb9bbf98d07bff96bdb42f25
spencer #14 ☆ you know there's still a place for people like us, the same blood runs in every hand. take another walk out of your fake world, please put all the drugs out of your hand. you'll see that you can breathe without no back up, so much stuff you got to understand.

≈ l'horloge parlante - Page 63 30
danalyn #3 ☆ what brings you to the lost and found, dear ? won't you pull up a seat ? everybody got a price around here to play, make me an offer, what will it be ? welcome to the playground, follow me. tell me your nightmares and fantasies, sink into the wasteland underneath.

≈ l'horloge parlante - Page 63 297a714e8dfbe2965870bfed0f152606f9c9e175
cecilia #1 ☆ there's a pleasure in hiding from the sun. no, i was never one for pretty weather, i'd rather be a creep. there's a bright side to every wrong thing, if you're looking at me through the right eyes. darkness in my name, don't you wanna come and play on the cool side.

RPs EN ATTENTE : aisling #3

≈ l'horloge parlante - Page 63 Tumblr_inline_pq7a8g2DmG1u9urvd_400
miles (scénario libre) ☆ i've been waiting patiently, i built this tower quietly. And when my well of wellbutrin is running dry of serotonin i can say things I don't mean. or maybe it's the truth in me, i feel it building, bubbling up.

RPs TERMINÉS : liste tenue à jour dans ma fiche de liens

― statistiques RP ―
2024 ☆ 202320222021

≈ l'horloge parlante - Page 63 0ca41f4f930cbaeae8e9a2d29a926cecd384086c
amelyn ☆ wasted in love, misunderstood, baby, it's harder to breathe when you're gone. so i hold in my hands pictures of you and dream of the day i was eating for two. all this love, i'm so choked up, i can feel you in my blood, i'm so scared to give you up. valentine, my decline is so much better with you. valentine, my decline, i'm always running to you. and i cover myself in tattoos of us, and dream of the day we embrace and combust. ☽ 123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596the end.

AVATAR : Lady Gaga
CRÉDITS : me (avatar), harley (gif profil, maxyn, spencer, amelyn), fuckyougifs (gif danaë) & jifdirectory (gif cecilia), erikawrites (gif miles)
DC : Megan Williams (Sydney Sweeney) & Midas Sterling (Leo Woodall)
PSEUDO : stairsjumper
Femme (elle)
INSCRIT LE : 21/02/2019
https://www.30yearsstillyoung.com/t23235-raelyn-you-can-try-to-break-me-i-cut-my-teeth-on-people-like-you
https://www.30yearsstillyoung.com/t23281-raelyn-never-learned-to-raise-my-hand-was-too-busy-raising-hell

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 EmptyMar 10 Sep 2024 - 10:15

Arthur Coventry, Cesar Gutiérrez, Ruben Hartfield, Olive Sterling, Elena Esteves et Samuel Wellington adorent ce message


10:14:23 - ON A DES PLACES POUR IMAGINE DRAGONS  @Cesar Gutiérrez  @Arthur Coventry ≈ l'horloge parlante - Page 63 1484806105 ≈ l'horloge parlante - Page 63 1484806105 ≈ l'horloge parlante - Page 63 3290930861 ≈ l'horloge parlante - Page 63 3290930861




:gniark: :
Revenir en haut Aller en bas
Arthur Coventry
Arthur Coventry
l'aigle de sang
l'aigle de sang
≈ l'horloge parlante - Page 63 9OYzxwd Présent
ÂGE : trente-deux ans - (23.08.1991)
STATUT : même le bonheur, c'est sympa, mais c'est pas stable. c'est juste une pause entre deux trucs qui s'passent mal.
MÉTIER : grand enfant qui ne sait pas réellement quoi faire de sa vie, actuellement promoteur immobilier dans l'entreprise de papa, un projet d'urbanisme et de développement immobilier à tout de même su retenir toute son attention. il veut en être, il se voit déjà remporter le contrat et prouver à son père qu'il n'est pas un incapable
LOGEMENT : au #333 water street (sping hill) même s'il passe le plus clair de son temps chez une certaine blonde.
≈ l'horloge parlante - Page 63 E8030cb9be8026eb3f0e23414d8ca980a77b958c
POSTS : 7136 POINTS : 400

TW IN RP : consommation de drogue, déni d'addiction, propos homophobe et sexiste
GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : véritable produit de la bourgeoisie londonienne › égoïste, il pensera toujours à lui avant toute chose › addict à la poudre malgré une première désintoxication en août 2021 › grand enfant qui ne sait toujours pas quoi faire de sa vie et préfère s'amuser en pensant qu'il n'y aura jamais de conséquences.
CODE COULEUR : #0C4857
RPs EN COURS : (05) swann #16greta #15kendall #2

(ua) bailinny

≈ l'horloge parlante - Page 63 2p8cd89p
moventry #9 › i feel a little nauseous and my hands are shaking. i guess that means you're close by. my throat is getting dry and my heart is racing, i haven't been by your side in a minute, but i think about it sometimes. even though i know it's not so distant ❘ #1#2#3#4#5#6#7#8#9#10#11#12#13#14#15

≈ l'horloge parlante - Page 63 4uyy5b7d
swann #15 › well, well, you better run from me. you better hit the road, you better up and leave. don't get too close, 'cause i'm a rolling stone and i keep rolling on. you better run from me before i take your soul. even if your heart can't take i'll light you up in flames.

― communications ―
gretaswannkendall

RPs TERMINÉS : (2024) swann #15greta #13greta #14ken #1

(2023) greta #2swann #6swann #7eleonora #3mariage rowanngreta #3swann #9greta #4 (2016)greta #5greta #6swann #10corey #3noorswann #13 (2011)greta #9malone #2london gangemery #1mickey

(2022) rory #1murphy #2seth #3swann #3vivianeleonora #2swann #4greta #1 (2013)channingmalone #1swann #5

(2021) swann #1murphy #1maisiemartinseth #2eleonora #1swann #2

(flashback) greta #12 (fb)

(ua gothique) greta #7swann #11ruben #1itziar ruben #3corey #1greta #8ezra #1ezra #2ruben #4cesar #1tessaruben #6corey #2cesarruben #7itziar #2abecorey #4

(ua space) swann #12ruben #2ruben #5 (ua space)

(ua zombie) ruben #8tessaruben #9
AVATAR : françois civil.
CRÉDITS : proserpinegraphics (avatar), harley (gif profil), harley (gif greta), harley (gif swann), brenda-panicstation (gif signa), endlesslove (code signa), loonywaltz (ub)
PSEUDO : paindep.
INSCRIT LE : 19/11/2018
https://www.30yearsstillyoung.com/t40844-icarus-fall-arthur
https://www.30yearsstillyoung.com/t41639-arthur-icarus-fall
https://www.30yearsstillyoung.com/t42270-arthur-coventry

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 EmptyMar 10 Sep 2024 - 12:10

Raelyn Blackwell adore ce message


@Raelyn Blackwell T'ES UNE QUEEN ≈ l'horloge parlante - Page 63 1484806105 ≈ l'horloge parlante - Page 63 3290930861 ≈ l'horloge parlante - Page 63 199959295

12:09:41 - On va voir Imagine Dragons ≈ l'horloge parlante - Page 63 3290930861 La bande annonce du prochain film de François est sortie ≈ l'horloge parlante - Page 63 3290930861 C'est une BONNE journée ≈ l'horloge parlante - Page 63 3290930861



Revenir en haut Aller en bas
Spencer Blackwell
Spencer Blackwell
l'hymne à la nuit
l'hymne à la nuit
≈ l'horloge parlante - Page 63 MTtf4TM Présent
ÂGE : a passé le délai pour adhérer au club des 27 et c'est pas plus mal. (05.04.96)
SURNOM : spence, c'est suffisant.
STATUT : croyez bien qu'elle est la première surprise que mac ait accepté sa demande en mariage.
MÉTIER : d'abord serveuse à l'octopus, elle y est aujourd'hui croupière. (rien d'autre à signaler, monsieur l'agent)
LOGEMENT : depuis peu, elle partage un appart avec mac à logan city.
thebabysitter.tumblr
POSTS : 3569 POINTS : 310

TW IN RP : consommation de drogues et d'alcool, overdose, anxiété, langage vulgaire, violence physique, comportement autodestructeur, abandon familial (liste non exhaustive)
TW IRL : ràs.
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : enfant du système › véritable désastre social › réfractaire au changement › autocritique acerbe › 0% self esteem › ancienne consommatrice régulière de stupéfiants (a fait une overdose en mai 2022, suivie d'une désintox) › tente de faire au mieux pour reprendre sa vie en main › clean depuis juin 2022
CODE COULEUR : spencer hésite en olivedrab (ou darkolivegreen)
RPs EN COURS :
≈ l'horloge parlante - Page 63 7c9dbade79f2a196326bb01c99519a826beb0a7a
(raelyn#14) nobody really cared, so it never really mattered. it never really mattered, so it never really happened. what's the point in fighting for a happy ever after? the past keeps haunting the future, i imagine.

≈ l'horloge parlante - Page 63 A68bed8ec9b54368283e435b3f29dc793c5c48cd
(mac#21) i know i went and left you all alone, please don't think that i let you go. 'cause i could touch a hundred thousand souls but none of them would ever feel like home.
(+ ua slasher + ua trophy wives + ua fwb + ua gothique)

≈ l'horloge parlante - Page 63 Zspy
(malone#3) step one, gotta find a way to get the fuck outta bed. step two, gotta find a way to get the fuck out my head. step three, gotta wake up, do this all over again.

≈ l'horloge parlante - Page 63 D244d56e704c721da63b19ac3839641045450d9a
(kieran#4)bad things come in threes. bad luck always seems to find me, black cat walkin' right beside me. knock on wood but i'm still jinxed.


TÉLÉPHONE : macmac (fb)


RPs EN ATTENTE : ≈ l'horloge parlante - Page 63 26b0e586c8aad578213cbf5262b1861096e4e370
(eli (scénario libre)) you're a lone wolf in the wild, there's a fire burning underneath the starlight and you're still in this heart of mine, you're pretty when you're high boy.

oopsie:

RPs TERMINÉS :
≈ l'horloge parlante - Page 63 458471bb7261a70be9fc0b5006b0263d
raelyn#1seth#1kieran#1raelyn#2watsonraelyn#3seth#2murphy#1 & seth#3amosmelchiormurphy#2mac#1huntermac#3mac#4mac#5otto(bus)raelyn#4mac#6mac#7mac#8raelyn#5kieran#2sawyer#1seth#4raelyn#6mac#9raelyn#7mac#10raelyn#8raelyn#9mac#11seth#5mac#12malone#1kieran#3malone#2raelyn#10mac#14raelyn#11mac#15margot#2archieraelyn#12amos#2mac#16eli#1faithmac#17raelyn#13mac#18marceline#1mac#20

FLASHBACKS : megan (2011)mac#2 (2017)mac#19 (2019)margot#1 (2019)mac#13 (2019)

UA : cesar (bunyip)raelyn (slasher)swann (gothique)asher (gothique)ruben (gothique)cody (gothique)

ARCHIVES COM : n° inconnueli

lost in translation:


≈ l'horloge parlante - Page 63 82Yl6q2O_o

AVATAR : florence pugh.
CRÉDITS : harley (avatar & gif profil & crackships) & phelto, pvris, grandson, dorothy (lyrics) & dessin by mapartche ♥
DC : cassie la wannabe (ft. reneé rapp) & dina la ninja (ft. alba baptista)
PSEUDO : harley.
Femme (elle)
INSCRIT LE : 14/06/2020
https://www.30yearsstillyoung.com/t40915-everyone-else-knows-why-spencer
https://www.30yearsstillyoung.com/t44732-spencer-blackwell#2268344

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 EmptyMar 10 Sep 2024 - 15:51

Cecilia Barker, Olive Sterling, Pénélope Danbury et Sloane Jarecki adorent ce message


15:51:02 y a deux ans jour pour jour, j'allais chercher Leia ≈ l'horloge parlante - Page 63 206649278 moi qui étais plutôt team chat à la base, j'ai longtemps hésité avant de me lancer et finalement 0 regret crypool (bon si ce n'est les poils constants absolument partout mais je peux pas dire que j'ai pas été prévenue :brows:)

ptite photo du jour même parce qu'elle est bcp trop choue  ≈ l'horloge parlante - Page 63 2396639051 :

(du coup voilà ça fait aussi deux ans et deux jours que la reine d'angleterre nous a quitté, j'aurai pas pu mieux choisir mon timing pour ma bichette là :brows::OO:)


Revenir en haut Aller en bas
Sloane Jarecki
Sloane Jarecki
la voix de la raison
la voix de la raison
Absent
ÂGE : christ+2 (35 ans).
SURNOM : S, Slo, "mman" depuis que Delilah arrive à faire des syllabes cohérentes.
STATUT : divorcée de sa bestie de toujours, avec qui elle coparente depuis un an.
MÉTIER : ancienne psychologue pour enfant reconvertie en psy des stars, mais davantage de l'acabit love island que gwyneth paltrow. sur le côté, fait de la sculpture sur bois.
LOGEMENT : une maison à bayside avec une chambre pour delilah, une pour son ex femme, et un atelier énorme pour sa passion.
(c) mandoanne
POSTS : 338 POINTS : 140

TW IN RP : négligence et violences parentales, suicide d'un proche, aliens (on sait jamais)
TW IRL : age gaps majeur/mineur romancés
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION : J'aime les jolies filles.
RPs EN COURS : ≈ l'horloge parlante - Page 63 Tumblr_inline_phgy53zNxY1vyc4sh_250
NATALIA (scénario en cours) after all the obstacles it's good to see you now with someone else, and it's such a miracle that you and me are still good friends. after all that we've been through, i know we're cool

≈ l'horloge parlante - Page 63 Tumblr_inline_owri6wTB7K1qlt39u_400
SCARLETT when you look at me like that, my darling, what did you expect? i'd probably still adore you with your hands around my neck (or i did last time i checked)

≈ l'horloge parlante - Page 63 0c052d90cdb784e7b0be121ec6baef917c485f83
HELEN › une citation sur les amis de toujours (qui poussent les autres à se foutre sur tinder quand ils sont mariés) (oups)

≈ l'horloge parlante - Page 63 Zoe-zoekravitz
SINOE › une citation sur les amis qui ne soit ni issue de friends, ni de toy story

≈ l'horloge parlante - Page 63 453481c5916d014c04d7de8f7af2bc37d1d5be5b
PENELOPE › une citation sur les potes sur lesquels on a eu un crush plus jeunes et qui nous sauvent le cul un jour, idéalement


RPs TERMINÉS : scarlett#1 ; scarlett#2 ; scarlett#3 ; penelope#1 (fb 2023) ; scarlett#4 ; scarlett#6 ; scarlett#7 ; helen#1 ; yara#1 ; scarlett#8
AVATAR : claudia doumit
CRÉDITS : avatar (c) fassylover
DC : mac ft. hailee steinfeld, elena ft. laysla de oliveira, eden ft. adria arjona (the four horsebrunettes of the apocalypse)
PSEUDO : princesse mononoprix
Femme (elle)
INSCRIT LE : 12/04/2024
https://www.30yearsstillyoung.com/t53994-while-we-were-developing-common-sense-she-studied-the-blade
https://www.30yearsstillyoung.com/t54647-a-rock-and-a-soft-place-sloane

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 EmptyMar 10 Sep 2024 - 15:55

Spencer Blackwell adore ce message


@Spencer Blackwell good enough, welcome back Elizabeth :brows: (quel bb ≈ l'horloge parlante - Page 63 206649278 )

15:55:21 Entre le support IT qui fait semblant de pas comprendre et le client qui fait semblant de comprendre, je vais lancer mon PC dans le rhône je pense, ce sera plus vite fait.


i'm living over city and taking in the homeless sometimes, i've been living in an idea from another man's mind. maybe I'm a fool to settle for a place with some nice views, maybe I should move, settle down, two kids and a swimming pool -- i'm not brave
(c)flotsam.

≈ l'horloge parlante - Page 63 NYLSjAT
≈ l'horloge parlante - Page 63 QFCOr4G
≈ l'horloge parlante - Page 63 1Ok5bCC
Revenir en haut Aller en bas

Contenu sponsorisé

≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty
Message(#)≈ l'horloge parlante - Page 63 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 

≈ l'horloge parlante

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 63 sur 71Aller à la page : Précédent  1 ... 33 ... 62, 63, 64 ... 67 ... 71  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
30 YEARS STILL YOUNG :: 
fais une pause
 :: pause café :: l'addiction du jeu
-