Le Deal du moment :
LEGO Icons 10331 – Le martin-pêcheur
Voir le deal
35 €

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana)

Asher Thornhill
Asher Thornhill
les accords vagabonds
les accords vagabonds

Absent
SURNOM : ash pour tous les autres, ashou pour sa petite soeur.
STATUT : célibataire, ne lui parler plus jamais d'amour.
MÉTIER : chanteur, guitariste & claviériste du groupe de rock Hollow Shout. il donne également des cours de guitare au conservatoire.
LOGEMENT : il habite au #24 Sherwood Road, Toowong avec sa petite soeur pour le moment en attendant de rebondir.
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 SaUyT

TW IN RP : crise d'angoisse, dépression, mention de perte d'appétit importante.
TW IRL : politique, cruauté envers les animaux.
GENRE : Je suis un homme
ORIENTATION : Ça ne m'intéresse pas.
PETIT PLUS : déficit d’attention et possède quelques tocs comme le fait de bouger sa jambe de manière incontrôlée et de replacer sans arrêt des objets lorsqu’il est nerveux › doté d’un sourire solaire (se cache derrière celui-ci désormais telle une carapace face à sa douleur) › grand romantique, il ne cache pas son amour pour les films à l’eau de rose › s’adonne à la course depuis plusieurs mois pour s’aérer l’esprit › a le vertige › il possède plusieurs tatouages › il a gardé son accent anglais malgré ses 18 années sur le sol Australien › eclipse est comme son enfant (petit chat noir hyperactif)
DISPONIBILITÉ RP : Je ne suis pas disponible
CODE COULEUR : #666699
RPs EN COURS : Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 ZQbsgYf9_o
because i need you like the flowers need the rain i need you like the sun when the clouds turn grey oh you're like the blood runnin through my veins (aubrey)

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 V60i
hey brother, if the sky comes falling down, for you there's nothing in this world I wouldn't do (akira)

≈≈≈

NOVEMBER WRITING CHALLENGE
ÉDITION 2024

(six)jayden#3
wes#2lily#1landry#2 (UA jurassique)

≈≈≈

sms/conversations téléphoniques;

akira

≈≈≈

RPs EN ATTENTE :
≈≈≈

lennox

≈≈≈

RPs TERMINÉS :
Spoiler:

≈≈≈

CRÉDITS : rathmore (avatar), endlesslove (code signature), stannyramirez (gifs)
DC : Kehlani Mayfield (madison bailey) & Eli Caldwell (noah centineo)
PSEUDO : NOVA.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t54262-asher-i-saw-the-end-when-we-began-you-couldn-t-love-the-way-i-can#2848928
https://www.30yearsstillyoung.com/t54278-we-re-all-chained-to-the-rhythm-asher
https://www.30yearsstillyoung.com/t54742-asher-thornhill-instagram#2870283

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Empty
Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 EmptyMar 29 Oct - 8:02

Rebienvenue parmi nous :l:

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Ft7nFkZ
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 MP9n6y4
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 FhycjZK
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 1Ok5bCC

Revenir en haut Aller en bas
Helen Stenfield
Helen Stenfield
la mécanique du cœur
la mécanique du cœur

ÂGE : trente-trois ans, presque trente-quatre (trente-et-un décembre 90)
SURNOM : Izan s'est octroyé le droit de l'appeler "Mini-pouce"
STATUT : séparée définitivement de Sam ; alors qu'elle s'efforce de dire à tout le monde que c'en est fini des histoires d'amour, Helen est tombée sous le charme d'une femme.
MÉTIER : chirurgienne orthopédiste, mais envisage de démissionner depuis que sa vie est le chaos le plus total.
LOGEMENT : #587 wellington street, bayside, depuis qu'Izan lui a légué son appartement
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 75f94be9139404a55888174141f4e229fa88067b

TW IN RP : normalement indiqué dans les posts concernés
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION : Ça ne m'intéresse pas.
CODE COULEUR : #9999cc
RPs EN COURS :
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Hseh
☆ IZEN #11 + (when the sun shine, we shine together told you I'll be here forever Said I'll always be your friend) ~ #1 + #2 + #3 + #4 + #5 + #6 + #7 + #8 + #9 + #10
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Gs30
☆ HELIVE + (no longer waiting, remove illusions, no more complaining, forget confusion. No more compassion, not sentimental, I am now something experimental) ~ #1 + #2 + #3
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 1728150393-yasmen1
☆ YASMEN #3 + (i can't wait to see your face, crash when we're switching lanes, but if i miss the brake, we're dancing in the flames, it's indescribable) ~ #1 + #2

RPs EN ATTENTE :

RPs TERMINÉS :
☆ liste tenue à jour dans ma fiche de liens ☆

CONVERSATIONS SMS
Clarence + Olive + Sloane + Izan + Nina

CRÉDITS : prettygirlavatars (avatar) - gingeredits (gifs)
DC : Mokare Unaipon, le vagabond & Andréa Eames, la malchanceuse
PSEUDO : juju
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t54499-helen-stenfield-the-things-we-lost
https://www.30yearsstillyoung.com/t54516-helen-stenfield-the-things-we-lost
https://www.30yearsstillyoung.com/t54702-helen-stenfield-instagram#2868869

Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 EmptyMar 29 Oct - 8:17

rebienvenue :l:

it's gonna be weeks 'til I breathe again
Call me anytime you can see the lightning, don't you be alone, you can always find me, we've got our wild love raging, raging. Lost among a million changing faces, every day our eyes keep trading places, we've got our wild love raging, raging.

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 RKZDipO
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 WGgQd3n
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 UB9pOoF
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 HdQ2sxM
son équipement:
Swann Craine
Swann Craine
la loi des sentiments
la loi des sentiments

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 9OYzxwd Présent
STATUT : Il a épousé son amour de sept ans, Rory, le 2 juin 2023 après l’avoir longtemps aimé en secret. Aujourd’hui il ne pourrait être plus fier ni plus heureux de porter son nom.
MÉTIER : Kinésithérapeute, il a un cabinet en ville.
LOGEMENT : Une villa à Bayside accueille sa famille, loin du tumulte de la ville et de la curiosité des journalistes de bas-étage.
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Eb93e2ce9725499626e601f2942624b8

TW IN RP : adoption (passé: automutilation, pensées suicidaires)
ORIENTATION : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : Père inconnu, mère absente, sujet tabou › Médiateur par excellence › A fui Londres pour Brisbane en 2016 en pensant y trouver son père: c'était un mensonge › Passionné par son métier › A eu besoin de six ans pour accepter sa bisexualité et son couple › Terrorisé à l'idée d'être différent › Deux tentatives de suicide au compteur › Poignets marqués par les cicatrices, aujourd'hui cachées par deux tatouages floraux › Ecoute beaucoup, se confie peu › Prêt à tout pour sa famille et ceux qu'il aime › Ne dites pas du mal de Doctor Who, il risque de froncer les sourcils › Pur produit anglais
CODE COULEUR : mediumpurple (plum pour design sombre)
RPs EN COURS : (05)rory #60rory #61scarlett #6greta #12 › arthur #18

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 21e5aee5bb8b3566bb19ab4d843ce822e55cd7fe
rowann #60
› when i was a ghost inside, you were there for me. legend never lies, we were meant to be. i'm blessed to be alive when i'm in your company. memories we've made could fill a whole book. if we were a movie, we'd be in Hollywood. on my lowest days, you were all it took. you make my demons go away, bleach the sky on rainy days.

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 26195243b2c9ece1df8431d9dd1d5d329163f975
arwann #17 › why don't you just take what you want from me? i think you should take what you want and leave. you're changing everyday, you played me, you're taking everything. i let you run the game.

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Ea1cf0b4c0789e024192804c86de29c639ec1640
mccraine #7 › straighten up, little soldier. stiffen up that upper lip. what you cryin' about? you got me. i can see you're sad, even when you smile, even when you laugh. i can see it in your eyes, deep inside you wanna cry. we gon' pull together through it, we gon' do it.

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 608f5a7db57c564a4753dc6c67a67c1c53012574
bride #5 › uc.

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 4352647a472aac80acb22ae7ad5ec5a8da816903
swanta #10 › i learned that there's beauty i can't keep, learned that there's demons in stories. whenever she's calling, she'll call me. promise you'll smile off a memory. some summer night, I hope I see you again. you'll find your way.

RPs EN ATTENTE : ginny #7 › min-kyung #6 › lucas #3
RPs TERMINÉS : (beaucoup)
cf. fiche de liens

CRÉDITS : showmeyouricons (avatar) › harley (rowann, arwann) › fuckyou (ginny) › margotrobbie (scarlett) › haydenpanettieres (greta)
DC : Auden & Ambrose
PSEUDO : Kaelice
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t28950-a-little-bit-of-heaven-a-little-bit-of-hell-swann
https://www.30yearsstillyoung.com/t41172-
https://www.30yearsstillyoung.com/t34837-swann-mcgrath

Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 EmptyMar 29 Oct - 8:27

Re bienvenue à la maison Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 1949770018

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 YXsavdd
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 HK0zoCe
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 53MDfXm
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 QKv0QKH
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 FNN77aH

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 2954228499:
Elias Elvery
Elias Elvery

Présent
SURNOM : Tous les noms d'oiseaux de la part de ses collègues. Scar par Judy.
STATUT : célibataire
MÉTIER : Auteur, blogueur et journaliste d'investigation
LOGEMENT : #20 Hardgrave road; un loft où il garde secrets tous les aspects de lui.
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 0bd340458b7b0ab135c3901f37a0cf83

TW IN RP : Violence verbale
TW IRL : Suicide
ORIENTATION : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : Mène une double vie anonyme (le mec a cru être Hannah Montana carrément) ~ n'aime que sa propre personne... à peu de choses près ~ se comporte souvent comme un p'tit con, et il l'assume parfaitement. ~ homme aux multiples passions.
CRÉDITS : Devoted to the moon (Avatar)
DC : RAS
Fluide/non-binaire (iel/ellui)

Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 EmptyMar 29 Oct - 8:31

Bienvenuuue Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 1949770018
Seth Hill
Seth Hill
le venin
le venin

STATUT : tenir des reliques sacrées entre ses mains, les admirer un moment puis les revendre, c'est son métier (célibataire)
MÉTIER : archéologue et maître de conférence à l'université, aime autant les vieilles reliques que la fortune qu'elles représentent (pilleur de tombes)
LOGEMENT : west end, 51 kurilpa st.
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 IlFr

TW IN RP : apologie du mensonge, violence sexuelle
DISPONIBILITÉ RP : Je suis disponible pour RP
RPs EN COURS : .
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 68747470733a2f2f73332e616d617a6f6e6177732e636f6d2f776174747061642d6d656469612d736572766963652f53746f7279496d6167652f707648706f4d6278306953776e773d3d2d3732333732373930332e313630353061313165393563333436633332353032383738313738352e676966
Danaë #3

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Tumblr_inline_oq4llqxhuG1t284ng_500
Phoebe #5

Chris #3

Levi #1

Mia #1

.
RPs TERMINÉS : .

Danaë #1#2
Phoebe #1 #2 #3 #4
Chris #1 #2

.
CRÉDITS : mig
DC : nope
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t55748-silence-is-more-than-just-a-lack-of-words-seth
https://www.30yearsstillyoung.com/t55832-dig-you-up-seth#2907365

Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 EmptyMar 29 Oct - 8:53

(Re)Bienvenue à toi Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 4052937387
Jana Adams
Jana Adams

Présent
SURNOM : Mon ange utilisé seulement par sa mère adoptive. Le témoin de sa subjectivité et de son amour. Sinon, les gens la nomment par son prénom.
STATUT : Célibataire, l'amour ne s'est pas encore décidé à lui rendre visite. Elle ne le cherche pas non plus. Son cœur se laisse porter au grès de ses pas.
MÉTIER : Le rythme dans la peau depuis la naissance, longtemps danseuse avant d'être finalement professeure de danse (modern-jazz).
LOGEMENT : #22 latimer road (logan city). Hébergée gentiment par son cousin Nate.

TW IN RP : abandon à la naissance, adoption, hospitalisation, accident de la route
TW IRL : Inceste, mais n'hésitez pas à me prévenir si vous abordez des sujets que vous jugez délicats.
CODE COULEUR : #9966ff
RPs EN COURS : Lily#1
CRÉDITS : Nao
DC : /
PSEUDO : Mimicha
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t56493-dancing-it-s-like-dreaming-with-your-feet-jana
https://www.30yearsstillyoung.com/t56553-dancing-together-jana#2934273

Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 EmptyMar 29 Oct - 9:07

L'accueil est toujours aussi par ici Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 674657830

Merci à vous tout.e.s Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 1949770018

@Lily Darling Elles ont des airs en commun n'est-ce pas ? Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 3258319053
Jo Carter
Jo Carter
la folie des grandeurs
la folie des grandeurs

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 MTtf4TM Présent
ÂGE : âge fixé à 27 ans (03.11) et c'est pas la peine de chercher sur internet pour connaître son année de naissance. trouve-toi une vie
STATUT : plus de où, quoi, comment, depuis quand au sujet de sa relation avec midas : c’est officiel, assumé, le peuple peut respirer (dans le déni de la PAuSe since août 2024)
MÉTIER : chanteuse à suivre, grande gagnante (plus ou moins légitime) de la version all star de l’émission qui l’a fait connaître il y a huit ans : the x-factor australia (25 mars 2023). son contrat avec sony music australia vaut $1000000, autant dire qu’elle a plutôt intérêt à se donner — et c’est le cas, son premier album est sorti le 15 mars 2024, presque un an après son pseudo-sacre, suite du succès mondiale de son duo avec midas, lui récompensé par un grammy award
LOGEMENT : n’a plus aucune adresse fixe, crèche à l’emerald hotel depuis début août, n’a pas eu le temps de se chercher un endroit à elle avant de partir en tournée, ayant quittée le château de midas après quelques semaines à peine après avoir emménagé avec lui ; elle s’en chargera quand elle sera rentrée pour de bon. en attendant, ça fait très chic, très star qui claque son fric dans des options à la con pour retrouver un semblant d’impression d’être chez elle, mais ça l’emmerde bien comme il faut d’en être réduite à traîner son boule qui chamboule dans un peignoir qui ne lui appartient même pas
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 5

TW IN RP : langage cru et grossier, humour de beauf t’as peur, mention de violence paternelle, mention de maladie d’alzheimer, (très) mauvaise gestion de la colère (impulsivité, violence, débordement de paroles), décès d’un proche, mention d’overdose, deuil, dépression, mention de traitement médicamenteux (somnifère) et suivi thérapeutique, célébrité (surexposition médiatique, slutshaming, bashing) sassiness high level, judgmental asf (j’adapte mes rps sans problème, contactez-moi si besoin)
ORIENTATION : Je n'aime que ma moitié.
PETIT PLUS : 6éme enfant, unique fille des carter ◦ chanteuse née, pianiste acharnée, recrutée jeune pour faire partie du groupe managé par son père baptisé six times motown ◦ diva sur les bords ◦ eyebrows on fleek, lipstick classic ◦ finaliste 2016, gagnante 2023 de the x factor aussie; magouilles et trahison++++ ◦ proche de sa mamie malade d'alzheimer, ruinerait la vie de quiconque oserait lui faire du mal ◦ trop petite (1m54), compense avec son trop gros ego ◦ estime mériter mieux que tout le monde, c'est important d'y croire ◦ pas la peine de lui donner ton prénom #dontcare ◦ pro du bingo ◦ jazz 4ever
CODE COULEUR : #A4508B
RPs EN COURS :
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 00601d87c32792795f8915bda2faa82f67610c28
MINE ◦ when i hear you sing it gets hard to breathe can't help but think every song's about me and every line every word that i write you are the muse in the back of my mind don't want to ask about it 'cause you might brush it off i'm afraid you think that it means nothing at all i don't know why i won't admit that you're all i want
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 12b5ed7968518eac018b7422796b283815ad00d9
CARSON ◦ we're all here the lights and noise are blinding we hang back it's all in the timing it's poker he can't see it in my face but i'm about to play my ace we need love but all we want is danger we team up then switch sides like a record changer the rumors are terrible and cruel but honey most of them are true
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 14b0d816f9b97eff952b17c444f189caf7edb646
JOSEEGAN ◦ girl just come 'round mine tonight i've got wine and make-up wipes i’ll hold you we can put the kettle on talk 'bout how he's not the one i told you but i'm never gonna say i told you so

ollie#2midas#35micah#11megan#14cleo#2kendall

RPs EN ATTENTE :
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Eb5602d06ee5f3b382f45b87b6feb42d85162dcb
LEROY ◦ he played the drum in the marching band his parents cared more about the bible than being good to their own child he wore long sleeves 'cause of his dad and somehow we fell out of touch hope he took his bad deal and made a royal flush don't know if i'll see you again someday but if you're out there i hope that you're ok (scénario libre)
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 5kwj
DAFNE ◦ when i grow up i wanna be famous i wanna be a star i wanna be in movies i wanna see the world drive nice cars i wanna have groupies be on tv people know me be on magazines fresh and clean number one chick when i step out on the scene (scénario libre)
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 2149d88d7c2509e7bb2ac07d09b473de3c9b3308
STEFANI ◦ you don't have to lift a finger it's lucky for you i'm just like my mother (and my sisters) all my (all my friends) the girl outside the strip club getting her tarot cards read we love to read the cold hard facts and swear they're incorrect we love to mistake butterflies for cardiac arrest (scénario libre)

RPs TERMINÉS : cf. fiche de liens
CRÉDITS : ©ssoveia (av, gifs profil, sign, joseegan, dafne) ◦ ©rampld (gif mine), ©xcertifiedgifsx (gif carson), ©corneliagifs (gif leroy), ©imperfectgifs (gif stefani) ◦ ©astra (code)
DC : mavis barnes & alma barton
PSEUDO : ssoveia
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t28932-jo-it-s-a-me-myself-kinda-attitude
https://www.30yearsstillyoung.com/t29075-jo-you-know-i-m-no-good
https://www.30yearsstillyoung.com/t42752-jo-carter

Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 EmptyMar 29 Oct - 9:11

Re bienvenue parmi nous Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 206649278 Je ne connais pas ton fc, mais elle est magnifique ! Courage pour la suite de ta rédaction Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 1949770018

i'm a real tough kid, i can handle my shit. they said, babe you gotta fake it 'til you make it, and i did. lights, camera, bitch smile, even when you wanna die ; he said he'd love me all his life. but that life was too short, breaking down, i hit the floor, all the pieces of me shattered as the crowd was chanting more.

:sing::

Harper Ackerman
Harper Ackerman
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 X38FfGp

Présent
ÂGE : trente-sept ans, le temps passe si vite, mais on te donne facilement cinq ans de moins, pour ton plus grand bonheur.
SURNOM : Boobies - harpie entre autre.
STATUT : célibataire, t'es pas prête à te mettre en couple, à faire confiance, à aimer un homme et à te montrer vulnérable. Tu as parfois des relations sans lendemain, même si tu n'as pas échangé un seul baiser avec un homme depuis 8 mois.
MÉTIER : tu es présentatrice télévision depuis peu mais avant tout animatrice radio.
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 1d2c08b303f6e23cb33b6cc0599df681f3dd04a4

TW IN RP : grossophobie - relation toxique - troubles alimentaires
TW IRL : pédophilie - les violences envers les animaux - le viol
ORIENTATION : J'aime les beaux garçons.
CODE COULEUR : #cc3366
RPs EN COURS : Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 82b34c6fc1b171a01062b90797973a1423dd3802
charlie x best friends

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 E367ad5e0dcf3f0f4b55af09f074543e763aba11
aaron #2 x

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 200w.gif?cid=6c09b95274iuo74pwab9l7lv3zax8rfs4zkfdyw1yi1cruen&ep=v1_gifs_search&rid=200w
judith&charlie

rps en cours :
lincoln x ella x jayden

arthur (SMS) x aaron (BUDDIES)

RPs TERMINÉS : helen x winston x lincoln (MATCH) x aaron #1 x nicholas (FB) x olive (INSTA)
AVATAR : la sublime Nicola Coughlan
CRÉDITS : izzy25 (avatar) prev. dani-clayton (gif) tiny heart (sign)
DC : aucun
PSEUDO : paupiette
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t54667-harper-le-vrai-bonheur-ne-depend-d-aucun-etre-d-aucun-objet-exterieur-il-ne-depend-que-de-vous#2867644
https://www.30yearsstillyoung.com/t54690-affronter-la-vie-sans-jamais-perdre-espoir-harper#2868414
https://www.30yearsstillyoung.com/t54838-harper-ackerman-instagram#2873121

Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 EmptyMar 29 Oct - 9:33

re-bienvenue sur le forum Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 206649278

( Vous n’allez jamais laisser des empreintes de pas qui durent si vous marchez toujours sur la pointe des pieds. )

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 ZQccd0b
Ciel Oldfield
Ciel Oldfield
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Rk8zwRe

Présent
ÂGE : Le quart de siècle dorénavant bien révolus, tu avances d'un pas fébrile vers ta vingt-neuvième années. Après des années à courir après un rêve qui n'est plus, tu te demandes ce que le destin te réserve/
SURNOM : Si tout le monde se contente de t'appeler Ciel, la communauté que tu es en train de te construire ne te connait que sous le pseudonyme d'Holly Shiii
STATUT : T'as laissé ton coeur à Seoul, aujourd'hui, t'essaie de ne plus penser à ses sentiments
MÉTIER : T'es un artiste aux multiples talents, entre danse, chant, acting, make up et couture.
Me, Am i the drama?

TW IN RP : substances illicites, décès, pression médiatique, homophobie
TW IRL : none
CRÉDITS : Moi pour la plupart des avatar, tumblr pour les gifs
DC : Nope
Fluide/non-binaire (iel/ellui)

Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 EmptyMar 29 Oct - 9:45

Rebienvenue beauté, je viendrais te réclamer un potit lien Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 2598156303

sailor saturn
When we're all born, Saturn's somewhere and the Saturn cycle takes around about twenty-nine years. That's when we gotta wake up and smell the coffee because if we've just been sort of relying on our cleverness Or relying—, you know, just kind of floating along.Saturn comes along and hits you over the head. it's time for you to get real about life and sort out who you really are
Lincoln Reddington
Lincoln Reddington
le maestro de l'image

Présent
STATUT : Être célibataire, c'est pouvoir écouter des vieux tubes ringards dans son appartement sans que personne ne nous critique.
MÉTIER : Avocat pénaliste & expert en relations publiques
LOGEMENT : Une villa au 240 edward street (spring hill)
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 C6934aec8ca9378cbb91eb2e450f741962c0e6b4

TW IN RP : Psychologie/santé mentale
TW IRL : Aucun
ORIENTATION : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : La mort change un homme
CODE COULEUR : #cc6666
RPs EN COURS : Axel #1 ; Phoebe #1 ; Harper #2 ; Scarlett #1 ; Kehlani #2 ; Lily #1 ; Yasmin #2
RPs TERMINÉS : Rp terminés :
Helen #1 (flashback) ; Izan #1 ; Harper #1 (SMS) ; Bran #1 ; Helen #2 (SMS) ; Coloc #1 ; Izan #2 ; Mokare #1 ; Jesse #1 ; Yasmin #1 ; Jayden #1

Rps abandonnés :
Lara #1 ; Nova #1
CRÉDITS : mel-graph (avatar) solosand (signa)
DC : Aucun pour le moment
PSEUDO : Barcyoda
Homme (il/lui)
https://www.30yearsstillyoung.com/t54831-hello-world-lincoln
https://www.30yearsstillyoung.com/t54835-read-all-about-it-lincoln

Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 EmptyMar 29 Oct - 10:09

Rebienvenue sur le fofo :l: bon courage pour ta fiche :l:

Ne pleurez pas votre passé car il s'est enfui à jamais. Ne craignez pas votre avenir car il n'existe pas encore. Vivez votre présent et rendez le magnifique pour vous en souvenir à jamais.
Jayden Holmes
Jayden Holmes
la vie en coulisses
la vie en coulisses

Présent
ÂGE : Trente-cinq ans (Né le 12.09.1990 vraie) (24.05. 1990 pour le public et les journalistes) ne posez pas de questions.
SURNOM : Jay, J, Microbe (mais que par son frère ainé)
STATUT : Once upon a time, the planets and the fates and all the stars aligned
MÉTIER : Acteur, réalisateur
LOGEMENT : Bayside, une villa qu'il a acheté avec le salaire de son premier vrai succés. "Le nom secret des nénuphars"
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 351483c25b2092d6d4466c442dce711114f914f4

TW IN RP : maltraitance dans l'enfance, tendance dépressives.
TW IRL : Parlons en
PETIT PLUS : Il est dans le placard et il va pas à Narnia celui là.
RPs EN COURS : Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Jayzan
⍣⋆⍣
Ooh, you make me live. Whatever this world can give to me. It's you you're all I see. Ooh, you make me live now, honey. Ooh, you make me live. Oh, you're the best friend that I ever had. I've been with you such a long time You're my sunshine and I want you to know. That my feelings are true. I really love you. Oh, you're my best friend
Izan#4

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Cb0aa775295440e7fba6f3b7fb11d1890a241e63
⍣⋆⍣
J'ai attrappé un coup de soleil, un coup d'amour, un coup d'je t'aime, j'sais pas comment, il faut qu'j'me rappelle, si c'est un rêve, t'es super beau. J'dors plus la nuit, j'fais des voyages. Sur des bateaux qui font naufrages. J'te vois toute nu sur du satin. Ça y est, c'est sûr, faut qu'j'me décide. J'vais faire le mur et j'tombe dans l'vide. J'sais qu'tu m'attends près d'la fontaine. J't'ai vu descendre d'un arc-en-ciel
Charlie#2

Axel #1 * Sloane#1 * Min#1 * Riley #1*Chris#2 * Bryn * Asher#2 * Levi #2 + Helene #1 * Ciel #1 +Maeve #2 * Harper#1

UA La croisière ça m'use (bunyip)
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Gif-titanic
Auden

UA : Les hautes herbes (Dinos Dinos )
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 F22df080d09507d60f8e4f86615b1b8c
Eve #1 * Samuel #2 + Molly #1 + Judith #1

FB
Ishtar (Fb)#1

Téléphone :

Jesse * Izan * Ishtar * Charlie * Helen
RPs EN ATTENTE : Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Tumblr_n8gdiewrnS1telh55o2_250

RPs TERMINÉS : Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 The-end-gray-cat-pqq24b6d1b6dfdtw

Jayzan story
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Jayzan-2
Izan#1 + Izan#2 * Asher+Izan #3

Chaydan story
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 6599dea862c40fc7e28ef512cd303593f0e9bd1d
Charlie#1 *Charlie (Match SMS)

Chris #1* Asher#1* Levi#1 + Maeve #1 + Jesse#1 + Lincoln #1

Abandon :
Bran * Shaun #1* Abel#1 * Izan#3 * Katharina et Ishtar

CRÉDITS : @fassylovergallery et signature: aeairiel, Izan (cookie) le gif Chaydan
DC : Kipplin Belov (Matt Bomer)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t54946-jayden-holmes-le-propre-du-comedien-c-est-de-ne-jamais-etre-lui-meme
https://www.30yearsstillyoung.com/t54961-jayden-le-carnet-d-adresse#2876688
https://www.30yearsstillyoung.com/t55003-jayden-holmes-instagram

Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 EmptyMar 29 Oct - 10:45

Alors le nom de famille. :drama: J'adore ! :l: Et cette bouille ! :l: Bienvenue ici ! Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 1949770018 Bon courage pour la fiche !

Que la chasse commence
©️Zorya

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Duni6bp

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 PXe5CWF
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 CWRZ1Ra

:l::
Clarence Aldridge
Clarence Aldridge
l'électron libre
l'électron libre

Présent
SURNOM : Clay pour ses proches. Charming dans le poste de soins. Le vase pour une autre.
STATUT : Veuf. L'or qui orne toujours son doigt malgré les années. Le coeur qui se débat entre deux brunes.
MÉTIER : Médecin urgentiste à l'Hôpital St Vincent. Ancien chef de mission pour médecins sans frontières. Rentré au pays pour sa fille, même si un bout de son âme restera à jamais là-bas. L'envie de repartir jamais bien loin.
LOGEMENT : Logan City #134 Third Avenue. Une grande maison blanche sur 2 étages. Avec sa fille Emilia et Ethel (trop) souvent.
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 1729461240-header-ocot

TW IN RP : veuvage - décès - trauma - TCA - mélancolie - abandon - Violence physique et verbale.
TW IRL : Aucun
PETIT PLUS : A toujours un paquet de bonbons sous la main depuis qu'il tente d'arrêter de fumer. ≈ Foutu électron libre qui en fait qu'à sa tête. ≈ Surnommé "Charming" à l'hôpital ≈ Père d'une petite fille de 6 ans prénommée Emilia. ≈ Faux calme, il est façonné dans cette ambivalence qui le rend imprévisible. ≈ A le cœur sur la main, mais peut se comporter comme le pire des connards (surtout avec Wild... Ouais bon avec Ethel aussi. Avec tout le monde en réalité.) ≈ rivière douce, parfois trop calme qui peut facilement se troubler.
CODE COULEUR : #996666
RPs EN COURS : - Ethel (2 -3) - Wild/Chris (1) - Wild/Ethel (1) - Nina (1) - Ruben (1) - Eden (1) - Helen (2) - Alienor (1) - Wild (4)

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 8aa38f66e5cddc3f8ed815d88a956e75
Ethel
You don't know how lovely you are. I had to find you, tell you I need you. Tell you I set you apart. Tell me your secrets, and ask me your questions. Do no speak as loud as my heart. Oh and I rush to the start.

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 A65c3d54a54c13648aa161b34c0a6512876281b6
Wild
It's easy to push me away from you. Easy to say you want to be left on your own. Yet somehow I can't help but see. How your eyes shy away. Your hands seal the entrance and path to your heart. Anger kept fear and the sadness you feel. Under the surface for so long. Locked that room, you keep it inside.
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 57828e22afbd8e682b77a6371884824ba77237e2
Eden
Parce que je sais qu' tu t' sous-estimes, tu ris trop fort et la pièce s'illumine. Tu fais des concessions sans les souligner, héroïne de tous les dessins animés.

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 A9e80d70a3cd768eab4c2227d4df6954
Alienor
UC
RPs EN ATTENTE : - Chris (1) - Albane (1) - Landry (1) - Lily (1)
RPs TERMINÉS : -Ethel (1) - Wild (1 - 2 - 3) - Wild FB (1) - Helen (1) - Chris Wild (1)
CRÉDITS : avatar@Mooncalf signature paroles @Yuston XIII icons@M. Gif: @Noiram (Willay) userbar:@mystery-man Header@Girasois
DC : Un vase, c'est bien suffisant.
PSEUDO : Noiram
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t54291-clarence-all-my-tears-have-been-used-up
https://www.30yearsstillyoung.com/t54343-clarence-and-it-s-like-snow-at-the-beach

Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 EmptyMar 29 Oct - 11:06

Re bienvenue par ici ! :l:

Quand j'brûle, j'deviens meilleur
J'ai des bleus sur tout le cœur. Je crois qu'j'ai grandi, j'crois qu'j'ai des remords. Tout le monde dort mais moi je danse sous la pluie. Je m'enfonce dans la brume. Je deviens nocif, là je me perds dans des ruines. Et je suis loin du monde, loin de tout. Loin de vous, loin de nous. Loin de moi.

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 G5CJ3cs
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 7hbkQSw
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 2QUF2Zq
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 1pppgqW
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 8OnwP7Y
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 DiGyckr
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 UePyWTN
Jana Adams
Jana Adams

Présent
SURNOM : Mon ange utilisé seulement par sa mère adoptive. Le témoin de sa subjectivité et de son amour. Sinon, les gens la nomment par son prénom.
STATUT : Célibataire, l'amour ne s'est pas encore décidé à lui rendre visite. Elle ne le cherche pas non plus. Son cœur se laisse porter au grès de ses pas.
MÉTIER : Le rythme dans la peau depuis la naissance, longtemps danseuse avant d'être finalement professeure de danse (modern-jazz).
LOGEMENT : #22 latimer road (logan city). Hébergée gentiment par son cousin Nate.

TW IN RP : abandon à la naissance, adoption, hospitalisation, accident de la route
TW IRL : Inceste, mais n'hésitez pas à me prévenir si vous abordez des sujets que vous jugez délicats.
CODE COULEUR : #9966ff
RPs EN COURS : Lily#1
CRÉDITS : Nao
DC : /
PSEUDO : Mimicha
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t56493-dancing-it-s-like-dreaming-with-your-feet-jana
https://www.30yearsstillyoung.com/t56553-dancing-together-jana#2934273

Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 EmptyMar 29 Oct - 11:32

Merci à vous, vous êtes des amours Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 1949770018

@Ciel Oldfield Avec plaisir !

@Jayden Holmes Ahah, cherchant un nom de famille anglais, je n'ai pas hésité longtemps Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 4251317097
Mia Bosko
Mia Bosko
le goût du risque
le goût du risque

Présent
SURNOM : Mia, c'est déjà bien assez court comme ça. Certains en trouvent parfois, mais c'est bien rare, et c'est mieux comme ça.
STATUT : Célibataire, bien plus décidée à l'idée d'enchaîner les coups d'un soir et les brèves histoires qu'autre chose. L'attachement, c'est définitivement pas fait pour moi.
MÉTIER : Actuellement serveuse dans un bar de la ville. Ce n'est pas nécessairement le bar le mieux fréquenté, mais au moins ça paye les factures.
LOGEMENT : Un appartement en colocation dans le nord de la ville, à Fortitude Valley. C'est grâce à ça que j'ai rencontré ma coloc', Bel, qui me tire dans ses travers en même temps que je la tire dans les miens, une bénédiction pour mon addiction à l'adrénaline.
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 0b00650c306097c0ee4a616d693984e8d113f0a2

TW IN RP : langage cru, alcool, tabagisme (addiction), relations familiales difficiles, absence familiale, dépression, accident de la route, mort, deuil
TW IRL : Je joue de tout, tant qu'on peut en discuter s'il y a un problème
PETIT PLUS : adrenaline junkie ≈ adepte et professionnelle des coups d'un soir ≈ aime tester mes limites et celles des autres ≈ provocatrice à temps plein ≈ dessinatrice en secret ≈ addict aux tatouages ≈ consommatrice aguerrie d'alcool et de tabac ≈ adepte des bars et des boîtes de nuit ≈ professionnelle de l'autodestruction et du sabotage
RPs EN COURS : Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 3c4a8231c5aa65cb087b56f8081492893c97dc4c
Bel#2 & #3 ≈ taste of danger

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 81c733d9ae12507e6bacb54ad44a89305657f881
Kayna#1 ≈ the savior

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 648754ff94dfd9c468dcdd0798a1aaa780984786
Lennox #1 ≈ viceful friendship

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 716d41b35d32bac6d2c8878d465ea15440289733
Judith#1 ≈ the wannabe savior

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 5c279ab754cad35b7295467bf547b64137652394
Seth #1 ≈ smokers

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Fc922feb8a19a7a0e517b37e48a4912b33e2fbae
Poppy#1 ≈ frennemies

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 22943fa725b2648e6eb52eb6844ecaf6e3d79d47
Wesley #1 ≈ tattoo artist

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 8c4233ae06aef99ebdf35affa6a4cd17284c5ef5
Bryn #1 ≈ brisbuddies

Olive #1 ≈ UA Jurassique
RPs EN ATTENTE : Norah, Ollie, Ishtar
RPs TERMINÉS : Bel #1 (03.2024) -
CRÉDITS : av. EYESOME ; gif. rampledgifs ; gif rps. tooswcctx, keybladesoras, alishasboe, rampldgifs, andrew3garfield, butchedshauna, astc, jofridapettersen
DC : Aucun (pour l'instant ?)
PSEUDO : Mag'
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t56270-mia-i-don-t-care-about-limits
https://www.30yearsstillyoung.com/t56293-mia-everything-s-getting-on-my-nerves
https://www.30yearsstillyoung.com/t56368-mia-bosko-instagram

Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 EmptyMar 29 Oct - 12:19

Rebienvenue par ici I love you
Je suis trop contente de te voir retenter l'aventure, et je vais définitivement suivre les vôtres, ce que vous avez prévu a l'air incroyable Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 674657830

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 MuJtbAb
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 LgfYrw3
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 9bEqKXi
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 21j7zl3
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 9KRQfd8
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 DTQVhWS
Jeong Sung-jin
Jeong Sung-jin

SURNOM : Sun c'est sa mère qui lui a donné ce surnom.
STATUT : Célibataire pour son propre bien et surtout le bien de ceux qui pourrait le fréquenter.
MÉTIER : Danseur étoile malheureusement en pause. Caissier par nécessité..
LOGEMENT : Chez son cousin Min-Kyung, dans le quartier de Redcliffe. Solution provisoire en attendant de trouver un vrai chez lui..
Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 83c69e51b48900c9b49c510bdc2fe746aea651b9

TW IN RP : mal être, traumatisme, agression sexuelle, pensées suicidaires, instabilité mentale..
TW IRL : aucun mais on peut toujours discuter.
ORIENTATION : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : La couleur rouge le rend malade / Cat est son pseudo sur internet / A fait son service militaire / Hygiène de vie stricte / Coulrophobe / Peut devenir colérique / Ne supporte pas de s’endormir dans le noir / N’a parlé à personne de ce qui lui est arrivé à l’armée / Compte à l’envers quand le stress le gagne / Adopte des rituels pour ne pas perdre pied / Tatoué sur sa hanche gauche / Sa plus grande peur ne plus arriver à danser / N’est jamais tombé amoureux / Refuse d’admettre qu’il va mal et qu’il a besoin d’aide.
CODE COULEUR : #000066
RPs EN COURS : Dark night. ft Min-Kyung

I can protect you, I sweat. ft Kipplin

Such a joke. ft Akira

Escape game. ft Norah

Music time. ft Axel

A long time ago, right ft Hannah

Ceux qui vivent sont ceux qui luttent. ft Kaiden

∆ toi ???
RPs EN ATTENTE : Ciel
RPs TERMINÉS : Min 01 //
Kipplin 01 //
CRÉDITS : patrocle (avatar) / kdramaspace & rot. (gifs)
DC : aucun
PSEUDO : sweety
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t55636-black-swan#2900177
https://www.30yearsstillyoung.com/t55718-touch-the-stars-sung-jin

Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 EmptyMar 29 Oct - 13:59

Re bienvenue parmi nous. Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 3258319053 Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 394614564 Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 1526047202

Bon courage pour la suite de ta fiche, le début est prometteur. Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 4238669139 Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 3726765822

Bon jeu avec cette jolie demoiselle. :ronde:

« Lorsque je danse je ne peux pas juger, je ne peux pas haïr, je ne peux me séparer de la vie. Je peux seulement être heureux et complet. »

Contenu sponsorisé

Message(#)Dancing it's like dreaming with your feet (Jana) - Page 2 Empty

Dancing it's like dreaming with your feet (Jana)

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant