-17%
Le deal à ne pas rater :
SSD interne Crucial SSD P3 1To NVME à 49,99€
49.99 € 59.99 €
Voir le deal

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

something always brings me back to you (isla)

Gina Cooper
Gina Cooper
le charme des paillettes
le charme des paillettes

something always brings me back to you (isla) - Page 3 IAeu3cF Présent
ÂGE : 28 ans (27/05/1996) Gemini sun, Leo moon and Virgo rising. (duality, narcissism and perfectionism)
SURNOM : Gigi, Gi (pour les plus fainéant), Ari, Barbie (don't use that, she hates it), Blondie, Bitch, Cooper, Coop.
STATUT : Célibataire avec une réputation de fille qui papillonne un peu trop. She's a big flirt.
MÉTIER : Personnalité du petit écran (parfois du grand aussi). Elle s'est faite connaitre par une télé-réalité avant de dominer les audiences avec son talk show : The Gina Cooper Show.
LOGEMENT : Une maison trop grande pour elle, avec une déco blanche épurée qui rend sa femme de ménage folle et quasiment un hectare de jardin pour garder tout le monde bien loin, au 33 hardgrave road à West End.
something always brings me back to you (isla) - Page 3 RxhMPI5

TW IN RP : Homophobie - Sexe - Eating disorder - Manipulation - Usage de drogue
GENRE : Je suis une femme
ORIENTATION : J'aime tout le monde.
PETIT PLUS : ESTP-A ≈ mesure 1,52m ≈ New Yorkaise élevée par une famille de républicains conservateurs catholiques. ≈ A fait ses études à Science Po Paris pour faire plaisir à ses parents. Mais ils ne lui parlent plus depuis son coming out. ≈ Très secrète sur sa vie privée, elle raconte pas mal de petit mensonge à la télévision. ≈ Présentatrice télé préférée des 18 - 30 ans. ≈ Mauvaise cuisinière. ≈ Addict à Starbucks. ≈ Control freak sur beaucoup trop de chose. ≈ Selfish bitch qui s'assume. ≈ Chronically online.
DISPONIBILITÉ RP : Je suis disponible pour RP
CODE COULEUR : Est chiante en #6633cc, en anglais ou en français.
RPs EN COURS :
something always brings me back to you (isla) - Page 3 TyAFPq8
WINX CLUB ♡ It feels like a perfect night to dress up like hipsters and make fun of our exes. - Winx #1 - Winx #2 - Winx #3 - Olive #1
something always brings me back to you (isla) - Page 3 6c050acc7904a26cba426115e74acbc5e5da9d05
ISABEL ♡ I could eat that girl for lunch. Yeah, she dances on my tongue. Tastes like she might be the one And I could never get enough. I could buy her so much stuff, It's a craving, not a crush, huh - #1 - #2 - #3 - #4

EVA#1 - AARON#1

RPs TERMINÉS :
AVATAR : Our short queen : Sabrina Carpenter
CRÉDITS : vellichor (avatar) tumblr (gif)
DC : nope
PSEUDO : smmg (Marie)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t54489-gina-i-can-t-be-the-bigger-person-i-m-only-4-9
https://www.30yearsstillyoung.com/t45845-gina-i-can-t-relate-to-desperation-my-give-a-fucks-are-on-vacation#2328549
https://www.30yearsstillyoung.com/t54539-gina-cooper-instagram#2863460

something always brings me back to you (isla) - Page 3 Empty
Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 EmptySam 02 Nov 2024, 08:59

Bienvenue par ici et bon courage pour ta fiche :l: :maah:

Since the good ones call their exes wasted And since the Lord forgot my gay awakening. Then I'll just be here in the kitchen Servin' up some moanin' and bitchin'
ginagina
something always brings me back to you (isla) - Page 3 1Ok5bCC
something always brings me back to you (isla) - Page 3 ZNlkd7g
something always brings me back to you (isla) - Page 3 R10Pm0G
something always brings me back to you (isla) - Page 3 LgfYrw3
something always brings me back to you (isla) - Page 3 9aZ0SIg
something always brings me back to you (isla) - Page 3 XqaXC5h
something always brings me back to you (isla) - Page 3 DqkLCT1
something always brings me back to you (isla) - Page 3 SNzGx5z
:l::

Revenir en haut Aller en bas
Ruth Durbeyfield
Ruth Durbeyfield

Présent
ÂGE : trente ans, née durant la matinée du 1er juin 1994.
SURNOM : un prénom déjà bien assez court, mais petite, ses amis adoraient l'appeler beybey, son nom de famille étant difficile à prononcer pour les enfants.
STATUT : célibataire. séparée, ayant abandonné celui qu'elle n'est pas parvenue à aimer devant l'autel.
MÉTIER : archéologue respectée et enseignante chercheuse en la matière à l'université, passionnée par ces vestiges qui ont toujours su la faire voyager.
LOGEMENT : #394, loft - montague road (west end).
something always brings me back to you (isla) - Page 3 831cfec19f7ec5468bc09c62dad55fe2a07aa653

TW IN RP : aucun à ce jour.
TW IRL : je peux tout jouer, à condition qu'on échange sur le sujet avant.
ORIENTATION : J'aime les beaux garçons.
AVATAR : la reine, simone ashley.
CRÉDITS : kiddsone (avatar), badwriting (gifs).
DC : aucun.
Femme (elle)

Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 EmptySam 02 Nov 2024, 09:04

Elle a l'air incroyable, Isla something always brings me back to you (isla) - Page 3 2340009788
Et le choix du fc, on ne la voit clairement pas assez something always brings me back to you (isla) - Page 3 3960333884
Bienvenue :l:

if you're going to try
    How can I say this without breaking, taking over. How can I put it down into words, When it's almost too much for my soul alone. Dreams fight with machines Inside my head like adversaries. Come wrestle me free Clean from the war. + aeairiel.
Jayden Holmes
Jayden Holmes
la vie en coulisses
la vie en coulisses

Présent
ÂGE : Trente-cinq ans (Né le 12.09.1990 vraie) (24.05. 1990 pour le public et les journalistes) ne posez pas de questions.
SURNOM : Jay, J, Microbe (mais que par son frère ainé)
STATUT : Once upon a time, the planets and the fates and all the stars aligned
MÉTIER : Acteur, réalisateur
LOGEMENT : Bayside, une villa qu'il a acheté avec le salaire de son premier vrai succés. "Le nom secret des nénuphars"
something always brings me back to you (isla) - Page 3 351483c25b2092d6d4466c442dce711114f914f4

TW IN RP : maltraitance dans l'enfance, tendance dépressives.
TW IRL : Parlons en
GENRE : Je suis un homme
PETIT PLUS : Il est dans le placard et il va pas à Narnia celui là.
DISPONIBILITÉ RP : Je ne suis pas disponible
RPs EN COURS : something always brings me back to you (isla) - Page 3 Jayzan
⍣⋆⍣
Ooh, you make me live. Whatever this world can give to me. It's you you're all I see. Ooh, you make me live now, honey. Ooh, you make me live. Oh, you're the best friend that I ever had. I've been with you such a long time You're my sunshine and I want you to know. That my feelings are true. I really love you. Oh, you're my best friend
Izan#4

something always brings me back to you (isla) - Page 3 Cb0aa775295440e7fba6f3b7fb11d1890a241e63
⍣⋆⍣
J'ai attrappé un coup de soleil, un coup d'amour, un coup d'je t'aime, j'sais pas comment, il faut qu'j'me rappelle, si c'est un rêve, t'es super beau. J'dors plus la nuit, j'fais des voyages. Sur des bateaux qui font naufrages. J'te vois toute nu sur du satin. Ça y est, c'est sûr, faut qu'j'me décide. J'vais faire le mur et j'tombe dans l'vide. J'sais qu'tu m'attends près d'la fontaine. J't'ai vu descendre d'un arc-en-ciel
Charlie#2

Lincoln #1 *Axel #1 * Sloane#1 * Min#1 * Riley #1*Chris#2 * Bryn * Asher#2 * Levi #2 + Helene #1 * Ciel #1 +Maeve #2 * Harper#1

UA La croisière ça m'use (bunyip)
something always brings me back to you (isla) - Page 3 Gif-titanic
Auden

UA : Les hautes herbes (Dinos Dinos )
something always brings me back to you (isla) - Page 3 F22df080d09507d60f8e4f86615b1b8c
Eve #1 * Samuel #2 + Molly #1 + Judith #1

FB
Ishtar (Fb)#1

Téléphone :

Jesse * Izan * Ishtar * Charlie * Helen
RPs EN ATTENTE : something always brings me back to you (isla) - Page 3 Tumblr_n8gdiewrnS1telh55o2_250

RPs TERMINÉS : something always brings me back to you (isla) - Page 3 The-end-gray-cat-pqq24b6d1b6dfdtw

Jayzan story
something always brings me back to you (isla) - Page 3 Jayzan-2
Izan#1 + Izan#2 * Asher+Izan #3

Chaydan story
something always brings me back to you (isla) - Page 3 6599dea862c40fc7e28ef512cd303593f0e9bd1d
Charlie#1 *Charlie (Match SMS)

Chris #1* Asher#1* Levi#1 + Maeve #1 + Jesse#1

Abandon :
Bran * Shaun #1* Abel#1 * Izan#3 * Katharina et Ishtar

CRÉDITS : @fassylovergallery et signature: aeairiel, Izan (cookie) le gif Chaydan
DC : Kipplin Belov (Matt Bomer)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t54946-jayden-holmes-le-propre-du-comedien-c-est-de-ne-jamais-etre-lui-meme
https://www.30yearsstillyoung.com/t54961-jayden-le-carnet-d-adresse#2876688
https://www.30yearsstillyoung.com/t55003-jayden-holmes-instagram

Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 EmptySam 02 Nov 2024, 15:10

Bienvenue ici :l: Bon courage pour ta fiche ! something always brings me back to you (isla) - Page 3 1949770018

Que la chasse commence
©️Zorya

something always brings me back to you (isla) - Page 3 Duni6bp

something always brings me back to you (isla) - Page 3 PXe5CWF
something always brings me back to you (isla) - Page 3 CWRZ1Ra

:l::
Lena Edwards
Lena Edwards
le roman-photo
le roman-photo

something always brings me back to you (isla) - Page 3 MTtf4TM Présent
SURNOM : lenny est son pseudo sur instagram, c'est sous ce nom qu'on la reconnaît la plupart du temps. lena est un prénom bien assez court sinon, mais elle ne se vexera pas peu importe le surnom qu'on lui donne.
STATUT : son faux couple avec micah est en fausse pause et elle se demande quand sa vie amoureuse retrouvera un peu de vrai.
MÉTIER : fondatrice d'eclipse events, son entreprise d'organisation d’événementiel qu'elle développe depuis 2020. sa réputation n'est plus à faire dans le milieu. en parallèle elle est payée pour partager sa vie sur les réseaux sociaux.
LOGEMENT : elle vit depuis plusieurs années dans un loft moderne et trop grand pour elle au dernier étage du n°404 beachcrest road, dans le quartier de bayside.
something always brings me back to you (isla) - Page 3 B5f857c1ffbde5f9ebf08a2f043bdded23384b6e

TW IN RP : cyberharcèlement, deuil, consommation de drogue (cocaïne) et d'alcool.
PETIT PLUS : a subit plusieurs vagues de cyberharcèlement depuis qu'elle est influenceuse et a disparu des réseaux pendant presque un an › élevée dans une école catholique intégriste › ne reste jamais sans lumière, même la nuit, car elle est phobique du noir › investie dans le monde associatif : elle a été bénévole au rspca shelter et a participé à des actions pour manzili › ses principaux passe temps sont le surf et le violon, quand elle a le temps de s'y consacrer › ancienne consommatrice de cocaïne › boit un peu trop régulièrement de l'alcool mais expliquera toujours que ça va de paire avec son métier.
CODE COULEUR : darkcyan.
RPs EN COURS :

mina #6scarlettcassie #2sergio #4greta #2arthurmarcelineisabel

(8/8)

something always brings me back to you (isla) - Page 3 6e78e361fe3e6c35f3b35562015d06a04524f272
edwardsyou must leave everything that you cannot control. it begins with your family, but soon it comes around to your soul. well i've been where you're hanging, i think i can see kow you're pinned : when you're not feeling holy, your loneliness says that you've sinned.

something always brings me back to you (isla) - Page 3 B8658c3b2281dc6d163f6f535fe6be770c8435a3
minai never meant to call you out, i've always seen behind your smoke and mirrors. oh sweetheart, please don't yell at me, it really isn't hard to see the truth that's rotting underneath.

RPs TERMINÉS : liste à jour ici.

something always brings me back to you (isla) - Page 3 MLzX5Ef4_o
CRÉDITS : vesna (avatar) harley, ssoveia (gifs) heroïne (illustration)
DC : mateo alvarez & romeo stanford.
PSEUDO : symphonie.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t31603-under-the-storm-lena#1392857
https://www.30yearsstillyoung.com/t48250-lena-beautiful-mistakes-i-make-inside-my-head#2465338
https://www.30yearsstillyoung.com/t31787-lena-edwards#1399842

Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 EmptySam 02 Nov 2024, 18:33

Bienvenue dans le coin, j'espère que tu t'y plaira :l: :l:

i'm not asking for a lot just that you're honest with me. my pride is all i got. please have mercy on me, take it easy on my heart even though you don't mean to hurt me, you keep tearing me apart. would you please have mercy ?
Eve Daxson
Eve Daxson
Le rire des autres
Le rire des autres

something always brings me back to you (isla) - Page 3 7vHkInU Présent
SURNOM : Difficile de raccourcir un prénom en trois lettres, mais si vous vous y amusez ça ne l'embêtera pas. De toute façon, à ses yeux le plus beau des surnoms restera toujours Maman.
STATUT : Maman d'Ella, 8 ans (22.02.2016), son ex est revenue mais elle n'est que l'autre maman d'Ella qui a sa garde un week-end sur deux, surtout maintenant qu'il y a cette blonde magnétique à qui elle pense trop souvent
MÉTIER : Professeure des écoles en primaire, à la St Anthony's School. Elle est aussi bénévole et famille d'accueil pour l'association Manzili, et pour un refuge animalier.
LOGEMENT : #72 Agnes Street (Bayside) depuis un an, dans une maison au bord de la mer comme elle en rêve depuis si longtemps. Depuis juillet il n'y a plus qu'Ella, Raya et elle, Bel ayant pris son envol et laissé un vide évident dans sa cage thoracique
Baby, I was born this way

TW IN RP : Homophobie, parentalité (PMA)
TW IRL : RAS
ORIENTATION : J'aime les jolies filles.
PETIT PLUS : Bienveillante, positive, chill, maternelle • Naïve, pardonne trop facilement, fuit le conflit, fleur bleue • Contexte familial classique : un grand frère et deux parents aimants • Homosexuelle assumée • Sa fille Ella est la prunelle de ses yeux • Maman plus si solo maintenant que son ex est revenue, pas certaine d'être ravie par ce retour • Militante queer et féministe depuis l'université • Bénévole et famille d'accueil (chambre libre) pour l'association Manzili, et pour un refuge animalier • Fan de Disney, du MCU, de romcom et d'histoires d'amour niaises dont elle rêve un peu
CODE COULEUR : Eve répand de l'amour en #9932CC
RPs EN COURS : (12/∞)

Jameson #1 (event Bear Grylls) ; Cleo #1 ; Jaylen #3 ; Gayle #1 ; Mateo #1 (event Brisbane together) ; Leslie #5 ; Bel #1 (event pride) ; Milie #1 (event pride) ; Ishtar #1 (event pride) ; Ruben #1 (event pride)

something always brings me back to you (isla) - Page 3 F03504e85a960abd05d27da36266d2c6f1cb05c7
Bel, protégée longtemps hébergéeEst-ce qu'on va un jour en finir avec la haine et les injures ? Est-ce que quelqu'un viendra leurs dire qu'on s'aime et que c'est pas impur ? #1 ; #2
SMS

something always brings me back to you (isla) - Page 3 Tumblr_inline_nlkhgma0xi1rifr4k
DaxsonIf I was dying on my knees, you would be the one to rescue me. And if you were drowned at sea, I'd give you my lungs so you could breathe. I've got you brother. And if we hit on troubled water, I'll be the one to keep you warm and safe. And we'll be carrying each other until we say goodbye on our dying day. Because I've got you brother. #1 + Lisbeth #1 ; #2 ; #3
SMS

something always brings me back to you (isla) - Page 3 Scarlett-johansson-blonde
GayleNow I'm falling... You say my name like I have never heard before. I'm indecisive, but, this time, I know for sure. I hope I'm not the only one that feels it all... Are you falling? #1

something always brings me back to you (isla) - Page 3 8ebe223d685fd2bb6a630956423469abec73ce0c
LeslieYou're so fucking unbelievable. Don't know why I put up with this same old bullshit. I guess I should expect it by now, but it's unbelievable... You're so unreasonable. #1 ; #2 (fb) ; #3 ; #4 ; #5 ; #5
SMS

something always brings me back to you (isla) - Page 3 E24a1e3c56b04c8e6d6f433730f671d776e5ef6b
Layla, entraide queer (scénario réservée)I should be into this guy but it's just a waste of time. He's really not my type. I know what I like. No, this is not a phase, or a coming of age. This will never change !

Association Manzili :flag:
Conversation téléphonique avec Sun
Association Rainbow Connections :gayheart:
Association R.S.P.C.A Shelter :l:

something always brings me back to you (isla) - Page 3 8a6b632cd7773b31477c73b7d482a0d118512f3a

Univers Alternatifs :
Dimension gothique : Jonah ; Marley #1 ; Marley #2 ; Maisie ; Marley #3 ; Cesar
Dimension slasher : Chris
Dimension zombie : Ollie
Dimension jurassique : Jayden ; Mateo ; Gayle
RPs EN ATTENTE : Sun-Jeong #1 :l:

something always brings me back to you (isla) - Page 3 1727115991-photogrid-site-1727115871443

RPs TERMINÉS : something always brings me back to you (isla) - Page 3 Eacd24a2d3913da475f184d8d322534a4167c408
EvrewWe all need that someone who gets you like no one else, Right when you need it the most. We all need a soul to rely on, a shoulder to cry on. A friend through the highs and the lows. #1 ; #2

something always brings me back to you (isla) - Page 3 4973c0ae677c7a1978edb29117f63e105a3d004f
EvennaI'm not gonna make it alone. Then I saw your face, your forgiving eyes looking back at me from the other side like you understood me. And I'm never letting you go. #1 ; #2

Leslie #1 ; Nephtys (event Noël) ; Andrew #1 ; Charlie #1 ; Queen's Ball (event Pride, One Shot) ; Mur collaboratif sujet commun (event Pride) ; Jaylen #1 & Lisbeth #1 ; Birdie #1 (event Bear Grylls) ; Swann (event Pride) ; Olivia #1 ; Andrew #2 ; Leslie #4 ; Lisbeth #2 ; Raphael #1 ; Jaylen #2 ; Ezra #1 (event back to '74)

RPs ABANDONNÉS :
Eiji #1 ; Aliyah #1 ; Shannon #1 ; Carina #1 ; Leslie #2 (fb) ; Leslie #3 ; Cassidy #1 ; Jenna #1 ; Gregory #1 ; Emrys #1 ; Aliyah #2 ; Leslie #5 ; Min-Kyung #1 ; Anwar #1 (event Bear Grylls) ; Jonah #1 (event Bear Grylls) ; Refuge #1 ; Tessa #1 (event Nerdapalooza) ; Cody #1 (event Roaring Twenties) ; Eoin #1
CRÉDITS : EMC (avatar, avatar profil) & atwellfilm (gifs profil) & moonlight-prose (gifs signa) & swkywalker (gif Bel) & eternalroleplay/Unknown (gif Daxson) & Chicofkceleb (gif Gayle) & rampldgifs (gif Leslie) & thyming (images profil Layla, Evrew, Evenna) & loonywaltz (UB signature)
DC : Sara Gutiérrez (ft. Camila Cabello)
PSEUDO : EMC
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t47463-eve-it-s-not-like-i-get-to-choose-who-i-love#2411013
https://www.30yearsstillyoung.com/t47509-eve-a-different-lover-is-not-a-sin#2413572
https://www.30yearsstillyoung.com/t47841-eve-daxson#2437582

Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 EmptySam 02 Nov 2024, 20:09

Bienvenue parmi nous something always brings me back to you (isla) - Page 3 674657830 Bon courage pour écrire ta fiche !
Isla est si chouette something always brings me back to you (isla) - Page 3 206649278 Et le choix de métier est cool, on n'en voit pas assez sur les forums je trouve !

Proud
I'm on the right track, baby, I was born this way

something always brings me back to you (isla) - Page 3 NYLSjAT
something always brings me back to you (isla) - Page 3 89D358V
something always brings me back to you (isla) - Page 3 9bEqKXi
♥ :
Camille Delacour
Camille Delacour

Présent
SURNOM : cam.
STATUT : célibataire.
MÉTIER : chargée de communication dans une agence de marketing digital
something always brings me back to you (isla) - Page 3 D4a7b9cdfa9b84d469636bfee8a754fc5631a72f

TW IN RP : nope.
CODE COULEUR : #FEBE98
RPs EN COURS : tg brisbuddies ∆ bal d'halloweenlevi
RPs TERMINÉS : levi
CRÉDITS : @smoothie (a)
DC : nop.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t55313-camille-a-30-ans-jai-compris-que-le-bonheur-ne-se-trouve-pas-dans-ce-que-lon-possede-mais-dans-ce-que-lon-ressent-dans-les-petites-choses-du-quotidien?nid=1#2887071
https://www.30yearsstillyoung.com/t55344-camille#2888528

Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 EmptyDim 03 Nov 2024, 03:47

qu'elle est belle something always brings me back to you (isla) - Page 3 4014933344 something always brings me back to you (isla) - Page 3 2523491165

something always brings me back to you (isla) - Page 3 16XiQEt something always brings me back to you (isla) - Page 3 JyMgszy

something always brings me back to you (isla) - Page 3 28bd0Ba something always brings me back to you (isla) - Page 3 TT3n6QL
Isla Middleton
Isla Middleton

ÂGE : trente-huit ans. le cap d'une nouvelle dizaine qui approche, qui menace, qui ne lui fait plus peur à présent.
SURNOM : moon, surnom lointain peu utilisé à ce jour.
STATUT : l'alliance se balance encore à son cou, souvenir d'un heureux mariage désormais terminé. veuve depuis quelques mois.
MÉTIER : l'idée de la médecine pour suivre les traces de sa mère, l'envie d'apporter de sa personne. le coeur à l'ouvrage et l'émotion à chaque seconde. elle est sage-femme.

TW IN RP : décès.
CRÉDITS : prettygilrlavatars (avatar)
PSEUDO : le pingouin
Femme (elle)

Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 EmptyDim 03 Nov 2024, 07:41

vous êtes si beaux. something always brings me back to you (isla) - Page 3 4014933344
merci à tous pour cet accueil si doux. something always brings me back to you (isla) - Page 3 873483867
Elijah Walker
Elijah Walker
les mauvaises décisions
les mauvaises décisions

something always brings me back to you (isla) - Page 3 IAeu3cF Présent
SURNOM : eli, simple et efficace
STATUT : cœur autrefois brisé, désormais jalousement gardé, mais dont l’armure ne cesse de se craqueler face à une adorable petite souris
MÉTIER : architecte au sein du walker group, et chargé du cours de recherche en environnement et durabilité à la faculté d'architecture de l'université du queensland.
LOGEMENT : un penthouse lumineux à spring hill, qu’il partage avec son chat siamois zelda et ses deux nouvelles recrues félines, safflina et drogon - ou plutôt dans lequel il est autorisé à rester tant qu’il n’oublie pas de remplir leur gamelle
something always brings me back to you (isla) - Page 3 3d176ba8243aa6c0b46da26a45ed439e930be35e

TW IN RP : ex-toxicomanie
PETIT PLUS : né à Brisbane, il a sillonné les plus belles régions du globe une fois sa majorité atteinte puis s’est installé à New York avant de revenir dans la ville qui l’a vu grandir fin 2021 ✵ aîné de la fratrie Walker ✵ architecte depuis plus de dix ans, il excelle dans son travail ✵ un passé riche d’excès en tous genres, le seul vice ayant persisté au travers des années étant la cigarette ✵ (trop) honnête, il préfère une vérité blessante à un mensonge confortable ✵ très sociable, doué avec les mots et le sourire facile, sa façade s’effondre lorsque l'interaction devient trop réelle
CODE COULEUR : eli se pavane en #00B464
RPs EN COURS :

something always brings me back to you (isla) - Page 3 K67f
WALKER ✵ we don't talk much, not anymore. broken bottles and slammin' doors, but we still care about each other, say we care about each other. i know life took us far away, but I still dream 'bout the good old days. when we took care of each other, we were livin' for each other.

something always brings me back to you (isla) - Page 3 J7at55c
ELIORA ✵ gimme what you got - your talk is incredible, so, so, so unusual. you taste like surfing videos. i'm going to read your mind, who you hiding? you fake your shyness, i just wish that i could see through you... hot glue, vape juice, hit undo, how the hell are you so cool?

RPs EN ATTENTE : something always brings me back to you (isla) - Page 3 P5kx

Spoiler:

RPs TERMINÉS : elila #1channing #1lexie #1mila #1elila #2zoya #1walkers #1sofia #1eliora #1eliora #2 (au bunyip) rhett #1eliora #3eliora #4eliora #5lexie #3channing #3mila #2gabrielle #1xmas 2022eliora #6eliora #7ji-yoon #1rhett #2zoya #2lexie #4eliora #8naomi #1mila #3zoya #3rhett #3eliora #9blake #1eliora #10 + blake #2dahlia #1rhett #4walkers #3eliora #15eliora #16 (au)channing #6 (au)eliora #11savannah #1eliora #12mila #4zoya #4channing #4lexie #5walkers #4micah #1eliora #14naomi #2vivian #1eliora #17 (au)channing #7

something always brings me back to you (isla) - Page 3 Y9oy77A
CRÉDITS : dramaclubsandwich (avatar), henrycavilledits (gif signature), gunnarstahl (gif profil), mon reuf (le reste)
DC : /
PSEUDO : balderdash, zoé
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t55857-i-can-hear-the-sound-of-breaking-down-eli
https://www.30yearsstillyoung.com/t44486-elijah-king-of-the-clouds

Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 EmptyDim 03 Nov 2024, 10:55

Bienvenue parmi nous et bon courage pour ta présentation ! something always brings me back to you (isla) - Page 3 763064237

❝oh my lungs are begging me to beg for you❞ all of these highs and all of these lows don't keep me company. i've been breathing you in and drinking you down, you're the only remedy. say you're gonna hold my head up, say you're gonna break my fall ; say you're gonna stay forever, baby, this is all i want. cause all my bones are begging me to beg for you, begging me to beg for your love.

something always brings me back to you (isla) - Page 3 S16fg64
something always brings me back to you (isla) - Page 3 MDGtleV
something always brings me back to you (isla) - Page 3 FaiOtwn
something always brings me back to you (isla) - Page 3 4GUwOAz
Seth Hill
Seth Hill
le venin
le venin

STATUT : tenir des reliques sacrées entre ses mains, les admirer un moment puis les revendre, c'est son métier (célibataire)
MÉTIER : archéologue et maître de conférence à l'université, aime autant les vieilles reliques que la fortune qu'elles représentent (pilleur de tombes)
LOGEMENT : west end, 51 kurilpa st.
something always brings me back to you (isla) - Page 3 IlFr

TW IN RP : apologie du mensonge, violence sexuelle
RPs EN COURS : .
something always brings me back to you (isla) - Page 3 68747470733a2f2f73332e616d617a6f6e6177732e636f6d2f776174747061642d6d656469612d736572766963652f53746f7279496d6167652f707648706f4d6278306953776e773d3d2d3732333732373930332e313630353061313165393563333436633332353032383738313738352e676966
Danaë #3

something always brings me back to you (isla) - Page 3 Tumblr_inline_oq4llqxhuG1t284ng_500
Phoebe #4

Chris #3

Levi #1

Mia #1

.
RPs TERMINÉS : .

Danaë #1#2
Phoebe #1 #2 #3
Chris #1 #2

.
CRÉDITS : ssoveia (merci jo)
DC : /
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t55748-silence-is-more-than-just-a-lack-of-words-seth
https://www.30yearsstillyoung.com/t55832-dig-you-up-seth#2907365

Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 EmptyDim 03 Nov 2024, 12:23

bienvenue parmi nous something always brings me back to you (isla) - Page 3 4052937387
Billie William-Fortin
Billie William-Fortin

Présent
SURNOM : B
STATUT : Célibataire
MÉTIER : Anciennement Podcasteuse en True Crime, elle a aussi écrit deux livres à succès. Elle débute comme béta reader, voudrait travailler aussi dans une librairie.
LOGEMENT : 317 Montegue Road - West End
something always brings me back to you (isla) - Page 3 Haley-James-Scott-haley-james-scott-21581577-500-250

TW IN RP : Disparitions, Fausse couche & True Crime
ORIENTATION : Ça ne m'intéresse pas.
RPs EN COURS : MAC : https://www.30yearsstillyoung.com/t56196-effluves-du-passe-macbillie#2923102

JUDE: https://www.30yearsstillyoung.com/t56705-inexperience-judebillie#2939900
RPs EN ATTENTE : +Ishtar Brown
CRÉDITS : angel dust
DC : Aucun DC
PSEUDO : QueenBlackBird.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t56028-i-don-t-wanna-act-like-there-s-tomorrow#2916373
https://www.30yearsstillyoung.com/t56065-billie-william-fortin-carnets#2917811

Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 EmptyLun 04 Nov 2024, 09:35

Aww la belle Camilla ! Excellent choix de vava !
J'espère que tu te plairas parmi nous en tout cas something always brings me back to you (isla) - Page 3 4251317097

Je marcherai les yeux fixés sur mes pensées, Sans rien voir au dehors, sans entendre aucun bruit,
Seul, inconnu, le dos courbé, les mains croisées, Triste, et le jour pour moi sera comme la nuit.
by wiise

something always brings me back to you (isla) - Page 3 PauwQz2
Aubrey Thornhill
Aubrey Thornhill
les petites choses
les petites choses

Présent
SURNOM : Aucun en liste, à vous de m'en trouver un
STATUT : perdue entre deux eaux, bercée d'illusion et cherche à retrouver la raison.
MÉTIER : Photographe professionelle et accessoirement voleuse de contrat
LOGEMENT : #24 Sherwood Road, Toowong, dans une jolie petite maison cosy. Elle y héberge son frère en ce moment pour l'aider à traverser sa période difficile
something always brings me back to you (isla) - Page 3 29ab1aaf573cda0c3d57ac9c3e10aa086565c09a

TW IN RP : anxiété, il peut y avoir des allusions à la drogue (soft) au sexe, à certains mots qui peuvent heurter. mais n'hésitez pas à venir me voir s'il y a un souci.
TW IRL : En général, je joue absolument tout, il ne suffit que d'en discuter au préalable.
ORIENTATION : J'aime tout le monde.
CODE COULEUR : crimson
RPs EN COURS : something always brings me back to you (isla) - Page 3 WAxqhBom_o
Asher #1You're the most important person in my life. The only one that knows me as if you knitted me. I'll always be there for you, you can count on me.

something always brings me back to you (isla) - Page 3 706fb89faff36a6a96d6a53c76a53f3a5b5aa57a
Tulio #1A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out. Somebody who can make us feel better no matter how bad things may be.

something always brings me back to you (isla) - Page 3 Cf004d04b198a738eaaee954b9bc729c34d1c907
Scénario libreThis is a forbidden story. The stars are against us. We've never met, and yet you haunt my thoughts.

Jude #1

CRÉDITS : @tag (avatar) @antlerqueer (gifs signature)
DC : Aucun
PSEUDO : darksilent.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/
https://www.30yearsstillyoung.com/t56154-aubrey-relationships#2921658

Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 EmptyLun 04 Nov 2024, 10:30

Bienvenue :l:

▬ the night breeze carries something sweet, a peach tree

something always brings me back to you (isla) - Page 3 Ft7nFkZ
something always brings me back to you (isla) - Page 3 CLXdwZW
something always brings me back to you (isla) - Page 3 FhycjZK
something always brings me back to you (isla) - Page 3 AeKBfAq
something always brings me back to you (isla) - Page 3 1dt4XO7
Izan Da Silva
Izan Da Silva
l'orfèvre des émotions
l'orfèvre des émotions

SURNOM : connu comme ’’le poète du piano’’ mais aussi comme l’emmerdeur de service, parce qu’il est relou sur les bords mais les bords sont larges, voyez
STATUT : fiançailles rompues d’un commun accord, le désordre ambulant est de nouveau célibataire, le coeur en miettes
MÉTIER : pianiste émérite mondialement reconnu, compositeur et interprète, vagabonde sur les touches blanches et noires pour faire taire ses pensées trop bruyantes
LOGEMENT : il a gracieusement donné son appart à helen et sa nouvelle maison est en travaux, alors il a élu domicile dans une suite luxueuse de l’emerald hotel en attendant de pouvoir devenir officiellement le voisin de jayden
something always brings me back to you (isla) - Page 3 Ikod

TW IN RP : crise d'angoisse et de panique, pression familiale, désamour et rejet parental, burn-out, stress professionnel, langage vulgaire et cru, décès, accident de voiture, stress post-traumatique.
TW IRL : maltraitances animales.
ORIENTATION : Ça ne m'intéresse pas.
PETIT PLUS : en guerre juridique contre toute sa famille, merci de ne pas aborder le sujet ¤ cynophobe depuis l’âge de six ans ¤ les bonbons acidulés en intraveineuse ¤ ambidextre, il n'y est pour rien mais c'est une grande fierté ¤ insomniaque et sujet aux crises d’angoisse ¤ insulte les gens en espagnol ¤ mauvais conducteur, pour ne pas dire danger public ¤ ne se sépare jamais du bracelet que son petit-frère lui a offert avant de mourir, le fait tourner autour de son poignet quand il est stressé ¤ papa de deux chats, sol & luna
CODE COULEUR : #6f282e
RPs EN COURS : something always brings me back to you (isla) - Page 3 87e98687dc645d480b1e8b3f6fdcfdb1a7772cf1
ASHAN #20 ¤ when you said your last goodbye i died a little bit inside, i lay in tears in bed all night, alone without you by my side. ‘cause you brought out the best of me, a part of me i’d never seen, you took my soul wiped it clean, our love was made for movie screens, but if you loved me why did you leave me ?

something always brings me back to you (isla) - Page 3 Hseh
IZEN #11 & ua (dj) ¤ lean on me when you're not strong and i'll be your friend, i’ll help you carry on, i'm right up the road, i’ll share your load if you just call me, call me if you need a friend. if there is a load you have to bear that you can't carry, i’m right up the road, i’ll share your load

something always brings me back to you (isla) - Page 3 Nln0
JAYZAN #5 ¤ and i'll be there for you when the rain starts to pour, i'll be there for you like i've been there before. no one could ever know me, someone to face the day with, make it through all the mess with, someone i'll always laugh with, even under the worst i'm best with you

something always brings me back to you (isla) - Page 3 Wg9c
SAMZAN #3 ¤ if i was dying on my knees you would be the one to rescue me, and if you were drowned at sea i’d give you my lungs so you could breathe. though we don't share the same blood you're my brother and i love you that's the truth

something always brings me back to you (isla) - Page 3 C4wf
ALYZAN #1 ¤ moi je te soutiendrai, je t'appuierai, quel est ton voeu, dis-moi, quel est ton souhait ? t’as déjà fait ta liste ? ok, banco, frotte-toi les mains, moi je me frotte le dos

kip#2 ¤ mateo#1 ¤ arsinoé#2 ¤ pen (dj) ¤ ciel#1
¤ min#3

RPs EN ATTENTE :
something always brings me back to you (isla) - Page 3 D5bd
SIERRA (scénario) ¤ i went as far as i could, i tried to find a new face, there isn't one of these lines that i would erase. i lived a million miles of memories on that road with every step i take, i know that i’m not alone. you take the home from the boy but not the boy from his home, these are my streets, the only life i’ve ever known, who says you can't go home

something always brings me back to you (isla) - Page 3 G1ii

CRÉDITS : ©egosolus (gif profil) ¤ ©kinnsporsche (gif ashan) ¤ ©sophiexrph ©badpcks (gif izen) ¤ ©baiedor (gif jayzan) ¤ ©anscollections ©watchmanatch (gif samzan) ¤ ©brisounours (gif alyzan) ¤ ©magsalecs (gif sign)
DC : m. mayers & y. hikmet
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t54628-izan-da-silva-i-said-im-fucking-fine
https://www.30yearsstillyoung.com/t54641-izan-soft-hearted-with-anger-issues
https://www.30yearsstillyoung.com/t54700-izan-da-silva-instagram#2868846

Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 EmptyLun 04 Nov 2024, 14:40

quel choix d'avatar something always brings me back to you (isla) - Page 3 206649278
bienvenue dans le coin et bon courage pour terminer ta fiche. something always brings me back to you (isla) - Page 3 1949770018

pues, yo, me enamoro de ti todos los días, solo quiero decirte que estoy enamorado, así que ahora, nena, abrázame con, bésame bajo la luz de mil estrellas, pon tu cabeza en mi corazón latiendo, encontramos el amor justo donde estamos.

something always brings me back to you (isla) - Page 3 PXe5CWF
something always brings me back to you (isla) - Page 3 UB9pOoF

something always brings me back to you (isla) - Page 3 AgDflBz
something always brings me back to you (isla) - Page 3 YjL8rZA
Chris Logan
Chris Logan
le prix du silence
le prix du silence

Présent
SURNOM : Junior (par son père), pas d'autres surnoms depuis... (Cece ou sa petite soeur pourront lui en donner un)
STATUT : Officiellement : Célibataire. Officieusement : En train de tomber amoureux d'une femme souhaitant que leur relation reste secrète...
MÉTIER : Chris est Journaliste d'investigation, salarié du Journal "The Sydney Morning Herald" depuis 2010. Travaille généralement en solitaire à n'importe quel moment (7j/7 24h/24)
LOGEMENT : Au 77 Third Avenue à Logan City, dans une villa bien trop grande et luxieuse pour lui... Il s'agit de la maison héritée de ses défunts parents mais un peu de compagnie ne lui ferait sans doute pas de mal...

TW IN RP : Manipulation / Chantage / Sexe / Homicide / Violence
PETIT PLUS : Passionné / Déterminé / Curieux / Sportif (Running, Natation et Tennis) / Riche / Stratège / Amour des autres / Amateur d'Art... à vécu à Sydney entre 2010 et 2024
CODE COULEUR : #3300ff
RPs EN COURS :
- Univers Principal (8) -

something always brings me back to you (isla) - Page 3 OGC.1ec1e15a884a1e9a47974a308df23eb5?pid=1.7&rurl=https%3a%2f%2f66.media.tumblr.com%2f375c15d63dc2a779085023e2f1fe238f%2ftumblr_inline_nxymzeiQh91r6xb6e_500
Hadley Wellington #3 #4 : Le fait de devoir travailler sur une affaire pour Hadley aura rapproché le duo bien plus qu'ils n'auraient pu l'imaginé et le temps de se livrer entièrement à l'autre est sans doute arrivé...

something always brings me back to you (isla) - Page 3 OGC.bc05e0c2c9df6285a67c5466eeb44d96?pid=1.7&rurl=https%3a%2f%2fmedia0.giphy.com%2fmedia%2fQXH2LPfS3aTEk%2fgiphy
Leslie Cohen #3 : Leur dernier rencard s'est terminé sur un baiser échangé avant que Chris ne se rende compte de son attachement envers Hadley. Sauf que Chris ignore qu'il s'agit en réalité de la meilleure amie d'Hadley et qu'il va devoir faire face à cette révélation lors d'une réunion inattendue entre les 3...

something always brings me back to you (isla) - Page 3 OGC.6a4c25333dbeb603ff36f08fd10d37a0?pid=1.7&rurl=https%3a%2f%2f64.media.tumblr.com%2f0cd1d5aa8ccf899ae38b26380760e6ff%2f5aabf0c65cfa4307-ad%2fs250x400%2f13968f72a8ea36ebe81911f84fb06f2c02a286dc
Cecilia Barker # 1 : Cecilia est censée représenter le passé de Chris et rien d'autre. Donc c'est forcément au moment où il s'y attendra le moins qu'elle décide enfin à venir le voir pour qu'ils puissent s'expliquer et peut-être réussir enfin à tourner la page. A moins que...

Wesley Bishop # 2 / Jayden Holmes #2 / Penny Stringer #2 / Juno Zhao #1 / Elias Elvery # 1

- Communications (9) -
Cécilia # / Clarence # / Hadley # / Izan # / Jayden # / Leslie # / Penny # / Wesley # / Yasmin #

- Univers Alternatif (4) -
Seth Hill #3 (Momie) / Eve Daxson #1 (Slasher) / Ollie Gallagher #1 (Zombie) / Anna Constantine et Ishtar Brown #1 (Zombie)

RPs EN ATTENTE : something always brings me back to you (isla) - Page 3 OGC.98ed5a07acea19ff64979318986e224f?pid=1.7&rurl=https%3a%2f%2fi.pinimg.com%2foriginals%2fd8%2fdf%2ffa%2fd8dffa3b1179cc93ff66f4b20de76050
Sa petite soeur (Scénario à prendre) : Après un drame familial alors qu'elle était adolescente, elle est partie vivre aux Etats-Unis pour changer de vie jusqu'à ce qu'elle décide enfin de revenir aux sources à Brisbane...
RPs TERMINÉS :
2024:

Univers Alternatifs:

RP abandonnés:

CRÉDITS : Irvin Rivera (pour l'avatar)
DC : John Cole
PSEUDO : chrislogan44
Homme (il/lui)
https://www.30yearsstillyoung.com/t55198-chris-sur-les-traces-de-cece
https://www.30yearsstillyoung.com/t55228-chris-le-carnet-d-adresses

Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 EmptyLun 04 Nov 2024, 14:55

Oh elle est toute mimie I love you

Bienvenue à toi et bon courage pour ta fiche 😘

something always brings me back to you (isla) - Page 3 IwRMZcp

something always brings me back to you (isla) - Page 3 H7jaTB6
something always brings me back to you (isla) - Page 3 FHigq9L
something always brings me back to you (isla) - Page 3 DjtrscJ
something always brings me back to you (isla) - Page 3 9KRQfd8
something always brings me back to you (isla) - Page 3 Lbjcusp

Aaron Fowler
Aaron Fowler

Présent
SURNOM : il ne sait pas trop pourquoi mais les gens adorent l'appeler par son nom de famille plutôt que par son prénom
STATUT : célibataire qui ne se prend pas la tête
MÉTIER : animateur télé (mais il préfèrerait qu'on le considère comme un journaliste)
LOGEMENT : redcliffe. #58 hughton avenue

TW IN RP : aucun pour le moment.
PETIT PLUS : il est issu d'une classe sociale aisée (merci papa) ≈ c'est un adepte des applications de rencontre, mais il ne compte pas y trouver de relation sérieuse ≈ déteste les bruits de bouche lorsqu'il est à table ≈ il a participé à l'émission Big Brother en 2014, c'est ce qui lui a donné envie de faire de la télévision ≈ l'émission ABC qu'il co-anime avec Harper, c'est son premier vrai job en tant que présentateur télé et il a peur de ne pas être a la hauteur ≈ il a vécu à Londres de fin 2020 à debut 2024, il est de retour à Brisbane pour de bon ... la tête pleine de rêves
CODE COULEUR : cadetblue
RPs EN COURS : something always brings me back to you (isla) - Page 3 Fw7tw2te
harper #2 ≈ if someone wants to seem to be something, stubbornly and for a long time, he eventually finds it hard to be anything else.

something always brings me back to you (isla) - Page 3 Yc2utjwu
olive #2 ≈ the mind has a powerful way of attracting things that are in harmony with it, good and bad.

something always brings me back to you (isla) - Page 3 3dnvsnxs
josie (scenario in progress) ≈ link to your competitors and say nice things about them. remember, you're part of an industry.

mabel (#1) ≈ gina (#1) ≈ midas ≈ bryn (#1) (6/6)

RPs EN ATTENTE : charlie
RPs TERMINÉS : harper #1 ; olive #1
CRÉDITS : avatar: myself, signature: ASTRA
PSEUDO : (em)manue(lle)
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t54754-i-m-not-being-a-footnote-aaron
https://www.30yearsstillyoung.com/t54906-it-is-better-to-have-loved-and-lost-than-never-to-have-lost-at-all-aaron

Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 EmptyMar 05 Nov 2024, 13:20

j'adore le choix de prénom something always brings me back to you (isla) - Page 3 2396639051
bienvenue par ici :l:

❝ wild beasts wearing human skins❞ you were not born of stardust, darling, stardust was born from you, it’s why the stars feel your sorrow and aching heart, they are the fragments of your lost soul, scattered across an endless galaxy, but don’t be afraid, darling, maybe life has broken you, but it can never destroy you.
Wesley Bishop
Wesley Bishop
les tracés de l'âme
les tracés de l'âme

Présent
ÂGE : 30 ans depuis le 03 mai. Sobre depuis autant de temps.
SURNOM : Wes. Il préfère amplement être appelé ainsi que par son prénom entier.
STATUT : Célibataire depuis qu'il a fait foirer son unique relation amoureuse il y a dix ans de ça, à cause de ses démons. Il a pourtant très envie de tomber amoureux.
MÉTIER : Tatoueur / pierceur / illustrateur. Il possède son propre salon qui s'appelle "Soul & Ink".
LOGEMENT : Fortitude valley #202
something always brings me back to you (isla) - Page 3 2ede2c3e6de6787839733831c3a39d9d00b9513b

TW IN RP : Alcoolisme et deuil.
TW IRL : Aucun si prévenue au préalable.
CODE COULEUR : LightSeaGreen
RPs EN COURS : # ft Olive # ft Albane # ft Chris (2) # ft Mia # ft Lennox # ft Maeve (2) # ft Judith # ft Asher (2)

RPs TERMINÉS : # ft Chris (1) # ft Asher (1) # ft Maeve (1)
CRÉDITS : Crépuscule.
DC : Alistair Rivers, la plume affûtée.
PSEUDO : Crépuscule.
Femme (elle)
https://www.30yearsstillyoung.com/t55745-another-pale-moon-shines-like-high-noon-wes
https://www.30yearsstillyoung.com/t55896-ink-smile
https://www.30yearsstillyoung.com/t56301-wesley-bishop-instagram

Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 EmptyMer 06 Nov 2024, 08:49

Bienvenue par ici something always brings me back to you (isla) - Page 3 2523491165

"Wes" Bishop

Sous mes tatouages, je porte un monde de couleurs et de rires. Toujours un sourire aux lèvres, je prends la vie avec légèreté, transformant chaque épreuve en une blague bien placée. Le bonheur se dessine au quotidien, et chaque éclat de rire est une œuvre d'art unique que je partage avec ceux qui croisent mon chemin.

KoalaVolant

Contenu sponsorisé

Message(#)something always brings me back to you (isla) - Page 3 Empty

something always brings me back to you (isla)

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant